Skip to main content
Vraag

Hoe activeer ik Videoland als ik deze vanuit Combivoordeel level 3 krijg?

• 5 februari 2025
  • 5 reacties
  • 287 keer bekeken

Ik heb level drie. Dus ik heb gekozen voor videoland premium. Maar hoe activeer ik deze. Moet ik alsnog een account aanmaken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• 6945 reacties
  • 5 februari 2025

Je krijgt via de email een link van KPN. Daar moet je op klikken. Dan word je automatisch op de juiste manier naar de site van videoland geleid. En daar moet je inderdaad een account aanmaken als je dat nog niet hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 februari 2025

Ik maak dus een account aan bij Videoland. En krijg vervolgens toch geen factuur daarover. Ik heb level 3 en ga er vanuit dat deze gratis is.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1175 reacties
  • 5 februari 2025

Je moet nergens vanuit gaan. Dubbelchecken geeft meer zekerheid. Lees zelf alle informatie hierover op;

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 februari 2025

Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik wil weten hoe ik videoland activeer op mijn tv. Moet ik eerst een account aanvragen. Volgens combivoordeel is deze gratis. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@HMBLWBRK, we helpen je hier in de Community graag op weg. Dit wat Marlon vertelde klopt helemaal:

Marlon92 schreef:

Je krijgt via de email een link van KPN. Daar moet je op klikken. Dan word je automatisch op de juiste manier naar de site van videoland geleid. En daar moet je inderdaad een account aanmaken als je dat nog niet hebt.

Je krijgt, zo gauw je Videoland (eventueel als keuzevoordeel optie) aanzet, een e-mail van ons om het te activeren. Daarna kan je inderdaad een Videoland account aanmaken, zodat je het kunt gebruiken. Doordat je onze activatielink gebruikt, activeer je het via je KPN abonnement, en krijg je geen aparte factuur van Videoland. Meer over hoe dat werkt lees je ook hier:

Denise van KPN

In het artikel dat ​@Raspberry deelde, lees je alles over de nieuwe Combivoordelen, over de levels en de keuzekorting op de entertainmentpakketten zoals Videoland.

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic