Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Combivoordeel beëindigen?

• February 10, 2025
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb een combivoordeel gekozen, maar deze wil ik beëindigen/deactiveren; hoe kan ik beëindigen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Angelabogers Hi Angela, ik lees dat ESPN dat je bij Combivoordeelgekozen hebt niet helemaal is zoals je verwacht had. 

Toch even ter verduidelijking: Combivoordeel is een doorlopende korting, die je krijgt als je meerdere abonnementen hebt bij ons. Het is dus niet een actie die afloopt. Je kunt daarnaast kiezen uit verschillende opties, je vindt ze allemaal hier: 

Je kunt daarnaast elke maand wisselen van keuzevoordeel optie, zoals ESPN. Zit er voor volgende maand misschien iets anders tussen waar je meer plezier van hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• February 10, 2025

Welk combivoordeel heb je het hier over? Gaat het over het nieuwe level systeem? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Ja, gaat idd over leven systeem..

Ik heb level 1, espn geactiveerd, maar wil deactiveren,  omdat is er geen ondertiteling bij espn 2 en 3…

Ik wil geen ander abonnement voor 1 maand, want dan zit vast aan abonnement en dst wil niet

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Angelabogers Hi Angela, ik lees dat ESPN dat je bij Combivoordeelgekozen hebt niet helemaal is zoals je verwacht had. 

Toch even ter verduidelijking: Combivoordeel is een doorlopende korting, die je krijgt als je meerdere abonnementen hebt bij ons. Het is dus niet een actie die afloopt. Je kunt daarnaast kiezen uit verschillende opties, je vindt ze allemaal hier: 

Je kunt daarnaast elke maand wisselen van keuzevoordeel optie, zoals ESPN. Zit er voor volgende maand misschien iets anders tussen waar je meer plezier van hebt?