Skip to main content

Ik ben al 11 jaar klant en heb nog het oude Alles in 1 standaard abonnement (glasvezel). Door de acties die je overal ziet voor nieuwe klanten wilde ik mijn kosten verlagen. Nu lukt dat niet in mijn account want bij een wijziging gaan de zaken die nu gratis in mijn abonnement zitten in rekening gebracht worden.

 

Het enige dat ik wil is mijn vaste nummer opzeggen en van Spottify premium (wat al jaren gratis bij het abonnement zit) overstappen naar Spottify Family.. De snelheid van het internet moet gelijk blijven.

 

Tevens werkt de draadloze verbindingsset niet meer van de ene op de andere dag, krijg geen verbinding meer gemaakt waardoor er niet overal in huis TV gekeken kan worden. Kan nergens een oplossing vinden...

 

Hoe kan ik dat regelen. Wat kan KPN betekenen voor ons?

Ik ben al 11 jaar klant en heb nog het oude Alles in 1 standaard abonnement (glasvezel). Door de acties die je overal ziet voor nieuwe klanten wilde ik mijn kosten verlagen. Nu lukt dat niet in mijn account want bij een wijziging gaan de zaken die nu gratis in mijn abonnement zitten in rekening gebracht worden.

U heeft nu helemaal niets gratis. U betaalt er gewoon voor in de vorm van de pakketprijs.

Het enige dat ik wil is mijn vaste nummer opzeggen en van Spottify premium (wat al jaren gratis bij het abonnement zit) overstappen naar Spottify Family.. De snelheid van het internet moet gelijk blijven.

Wat betaald u nu? Ongeveer 75 euro? Klopt dat?

Tevens werkt de draadloze verbindingsset niet meer van de ene op de andere dag, krijg geen verbinding meer gemaakt waardoor er niet overal in huis TV gekeken kan worden. Kan nergens een oplossing vinden...

Dit is iets anders, heeft niets met uw abonnement te maken. Een draadloze verbindingset maakt verbinding over het elektriciteitsnetwerk. Deze verbinding kan gemakkelijk verstoord worden door andere apparaten die op het elektriciteitsnetwerk aangesloten zitten. Bijvoorbeeld ledlampen, dimmers, zonnepanelen, laad installatie van elektrische auto. Hierdoor kan een draadloze verbindingset plots niet meer werken. Kunt u geen kabel leggen?


Ruim 80 euro per maand. Wanneer ik nieuwe klant zou worden met de extra's die we willen behouden/uitbreiden zitten we op een lager bedrag en dan zit spottify Family erbij. 


Ruim 80 euro per maand. Wanneer ik nieuwe klant zou worden met de extra's die we willen behouden/uitbreiden zitten we op een lager bedrag en dan zit spottify Family erbij. 

Wat heeft u nu? 

  • Internet 100 mbit
  • 2 tv ontvangers met opnemen 
  • Telefonie
  • Spotify 

Klopt dat? Heeft u er misschien nog een extra pakket bij? Maakt u gebruik van ESPN? 


Klopt  2 ontvangers en 1 extra erbij a 5 euro per maand en we gebruiken ESPN. Ook kpn veilig op 2 app.


Hoi @Mirjansen. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb jouw abonnement er gelijk even bij gezocht. Je hebt op dit moment een Alles-in-1 Standaard abonnement, met 3 tv-ontvangers (2gratis, 1 voor 5 euro), Espn Compleet (gratis), Opnemen Pakket (gratis), vaste telefoonnummer (gratis), KPN Veilig voor 2 apparaten, Spotify Premium (gratis) en een verbinding van 100/10 Mbit/s. Wanneer je al deze opties combineert met een Hussel Internet en TV en daar Spotify Family aan toevoegt kom je uit op een bedrag van € 92,48. Zoals ik het bekijk ben je dan dus iets goedkoper uit dan wanneer je nu los Spotify Family aanvraagt via Spotify zelf en het huidige abonnement aanhoudt. Als je verder de mogelijkheden wil bespreken kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402).