Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik zonder KPN TV gebruik maken van het aanbod gratis Netflix?

• February 12, 2025
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb een vraagje.

ik kijk via de schotel via Canal+ erg tevreden al zo 35 jaar.

ik heb KPN INTERNET EN 2 mobile contracten, nu zag ik dat we een paar mooie extra’s krijgen van KPN, IK HEB EEN EXPERIA modem.

hoe kan ik nu gebruik gaan maken van dat mooie aanbod ?
ik ben een aardig ouwe bok dusvduidelijke uitleg is zeer welkom

mvg Ferry 

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@Ferry laan 

Je krijgt alleen geen gratis opnemen, pluspakket of ESPN Compleet. Want daar is KPN TV voor nodig. 

Waarom heb je trouwens tv via de schotel? Dat is duurder dan KPN TV via het internet van kpn.

Ga in de MijnKPN app op je smartphone naar "voor jou". Fan kun je zien in welk Level je valt. Ik vermoed Level 2.

Als je het in de app activeert kun je nog één keuze maken uit het 'keuzevoordeel'.

Zie voor alles over het nieuwe Combivoordeel 

Noot. Via de laptop kan het niet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• February 12, 2025

Ik heb een vraagje.

ik heb KPN INTERNET EN 2 mobile contracten, nu zag ik dat we een paar mooie extra’s krijgen van KPN, IK HEB EEN EXPERIA modem.

mvg Ferry 

Wat zou je precies willen? Gratis Netflix?

ESPN Compleet is geen optie voor jou. Want daarvoor moet je tv van KPN hebben. Want dat is een zenderpakket. 

Netflix zou kunnen. Maar je moet zelf wel een apparaat hebben waarop je de app van Netflix kan installeren. Of je moet op de pc/laptop kijken. Dan gebruik je gewoon de website van Netflix. 

HBO of Disney kan ook.

Ik denk dat een KPN medewerker deze vraag beter af kan splitsen naar een apart topic. Toch een andere vraag zo van iemand die tv kijkt via de schotel.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Hoi ​@Ferry laan 

Je krijgt alleen geen gratis opnemen, pluspakket of ESPN Compleet. Want daar is KPN TV voor nodig. 

Waarom heb je trouwens tv via de schotel? Dat is duurder dan KPN TV via het internet van kpn.

Ga in de MijnKPN app op je smartphone naar "voor jou". Fan kun je zien in welk Level je valt. Ik vermoed Level 2.

Als je het in de app activeert kun je nog één keuze maken uit het 'keuzevoordeel'.

Zie voor alles over het nieuwe Combivoordeel 

Noot. Via de laptop kan het niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2025

Zo Marion dat is snel, bedankt doorvoor.

ik zag op mijn smart Tv wel een app van Netflix voorbij komen, zou ik deze kunnen gebruiken denk je, zoniet dan op de tablet en streamen naar de TV. ???

• February 12, 2025

ik zag op mijn smart Tv wel een app van Netflix voorbij komen, zou ik deze kunnen gebruiken denk je...

Ja dat kan. Via MijnKPN kun je dan voor gratis Netflix kiezen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2025

Dank je PeterG

nou met de schotel een giga keuze aan  programma’s, wij kijken veel in het weekend naar Duitse TV met giga shows op o/a MDR, SWR e/a

VEEL VAN DIE ZENDERS VIND JE niet bij de bestaande providers, daarbij kijken wij geen series en films,  ik heb ook al vele jaren 2;eigen tuners met verwisselbare sd kaarten en kijk op 2 TV,s kan onbeperkt opnemen en ook de opnames al zou ik willen oneindig bewaren. Daarbij ook nog de Canal+ app meevaller apparaten waar dan ook TV enz: kijken als extra. Je heb wel gelijk als je met C+ tuners werkt dan heb je niet dat eeuwig bewaren en misschien ook duurder, maarczoals ik het nu heb, SUPER en enorme vrijheid,

als ik al die voordelen optel ben ik echt veel goedkoper uit maar daar gaat het niet om.

het schotelen is ontstaan uit onze caravan tijd

bedankt voor jullie goede en snelle reacties.

fijne avond

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2025

ik zag op mijn smart Tv wel een app van Netflix voorbij komen, zou ik deze kunnen gebruiken denk je...

Ja dat kan. Via MijnKPN kun je dan voor gratis Netflix kiezen.

Marion bedankt ik ga het regelen..

fijne avond

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2025

Ik heb een vraagje.

mvg Ferry 

Wat zou je precies willen? Gratis Netflix?

ESPN Compleet is geen optie voor jou. Want daarvoor moet je tv van KPN hebben. Want dat is een zenderpakket. 

Netflix zou kunnen. Maar je moet zelf wel een apparaat hebben waarop je de app van Netflix kan installeren. Of je moet op de pc/laptop kijken. Dan gebruik je gewoon de website van Netflix. 

HBO of Disney kan ook.

Ik denk dat een KPN medewerker deze vraag beter af kan splitsen naar een apart topic. Toch een andere vraag zo van iemand die tv kijkt via de schotel.

Gratis Netflix lijkt me wel.😃

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 17, 2025

@PeterG  Ik heb jouw antwoord als beste gemarkeerd. Alleen de link naar combivoordeel klopte niet, die heb ik even ge-edit.