Skip to main content
Vraag

Hoe kom ik aan het 2e festival ticket voor ‘de achtertuin’?

• July 2, 2025
  • 14 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik ben ingeloot voor tickets voor festival de Achtertuin in Rotterdam eind juli. Ik heb twee tickets aangegeven maar ik ben ingeloot voor 1 ticket. Hoe kom ik aan dat tweede ticket zoals beloofd is ?

14 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@EllenBelinda. Wat leuk dat je naar dat festival mag en kaartjes gewonnen hebt. Als er beloofd is dat je twee kaartjes zou ontvangen, dan moet dat ook nagekomen worden. Ik wil wel eens voor je kijken wat ik kan doen. Kun je dan wel laten zien met een screenshot dat je twee kaartjes zou krijgen? En je hebt nu via de mail al één kaartje ontvangen? En was dit een actie via KPN Voor Jou in de MijnKPN app of ging dit op een andere manier?

Wil je ook je profiel met zoveel mogelijk (relevante) gegevens invullen? Dan kan ik eens navraag voor je doen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2025
  • Ja dit was een actie in de KPN app. Ja ik heb 1 kaartje ontvangen in die festival kaartjes app.
  • Er wordt duidelijk vermeld ‘vraag je tickets’  aan. Anders zou er moeten staan vraag je ticket aan. Wie wil er nu 1 kaartje voor een festival ? Dat is toch niet gezellig ?
  •  

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2025

Hallo ​@EllenBelinda ,

Je kunt zelf nog een tweede kaartje aanvragen via Seaters. (Net gecheckt.)

Bij alle evenementen kun je via het + teken meer dan één kaartje bestellen. Standaard staat het op één kaartje voor meestal vier euro.  Je moet dus bewust zelf via het + teken naar twee tickets gaan.

Nu heb je er al eentje en kun je nu nogmaals eentje bestellen. Gelukkig duurt het nog drie weken, dus je hebt nog tijd om het tweede kaartje aan te vragen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 5, 2025

Helaas lukt dat niet, juist omdat ik al 1 kaartje heb kan ik niets meer aanklikken. Dat had ik al geprobeerd. Ik krijg direct te zien u hebt tickets

‘U hebt tickets ‘ en geen mogelijkheid meer om iets aan te klikken . 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2025

OK, dan is het nu misschien een goed plan om nog één ticket aan te vragen via een account van een familielid of kennis. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 5, 2025

Ja en dan maar hopen dat die ook uitgeloot gaat worden. In ieder geval bedankt voor het meedenken !! 
Goed weekend!!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 9, 2025

Graag gedaan. Hopelijk heb je al nieuw bericht ontvangen van Seaters. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank je voor alle informatie en screenshots ​@EllenBelinda. Ik heb je vraag even doorgezet aan het team wat zich bezighoudt met tickets en KPN Voor Jou cadeaus. Hopelijk komen ze er snel op terug of je meerdere tickets had moeten krijgen. 

Ik zie trouwens dat op https://www.seaters.com/kpn/waitinglist/bee34af8-a099-4450-aa65-9ec3f9712ce7 er nog steeds tickets verloot worden. Nu tegen een zacht prijsje, dus het is waarschijnlijk nog steeds mogelijk om aan een tweede ticket te komen. Maar laten we eerst het antwoord afwachten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 17, 2025

OK, dan is het nu misschien een goed plan om nog één ticket aan te vragen via een account van een familielid of kennis. 

Ja en dan maar hopen dat die ook uitgeloot gaat worden. In ieder geval bedankt voor het meedenken !! 
Goed weekend!!

@EllenBelinda 

Heb je al een tweede kaartje kunnen regelen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 18, 2025

Nee nog niet helaas. :(

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dat is jammer. Ik heb helaas ook nog geen reactie mogen ontvangen van mijn collega's van Voor Jou. Daar ga ik nog een keer achteraan. Heb je ook nog geprobeerd via het linkje wat ik eerder gaf om een tweede kaartje te regelen? 

Ik zie trouwens dat op https://www.seaters.com/kpn/waitinglist/bee34af8-a099-4450-aa65-9ec3f9712ce7 er nog steeds tickets verloot worden. Nu tegen een zacht prijsje, dus het is waarschijnlijk nog steeds mogelijk om aan een tweede ticket te komen. Maar laten we eerst het antwoord afwachten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 26, 2025

Goed weekend!!

@EllenBelinda 

Vandaag is het zover. Is het alsnog gelukt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2025

Nee , helaas is het me niet meer gelukt om een tweede ticket te krijgen. Ik denk ook echt dat het een foutje is geweest van uit de site want ik ben voor nog een ander festival uitgeloot en daar kon ik wel meteen voor twee kaartjes betalen. 
Jammer maar niets aan te doen.

Bedankt voor je hulp en interesse ! 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Zonde inderdaad. Gelukkig kun je nu wel gezellig met iemand anders naar een ander festival :)