Skip to main content
Vraag

Hoe kom ik naar level 2 in Combivoordeel?

• 23 maart 2025
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik zit nu in level 1 met Combivoordeel. Hoe kom ik in level 2? Is dat mogelijk als ik een mobiele abonnement heb bij Simyo? Overigens ook een onderdeel van KPN 😀. Graag een reactie hierover.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • 23 maart 2025

Hallo ​@Arnout_67 ,

Een mobiel abonnement bij Simyo levert hiervoor geen punten op. Je hebt wel een mobiel abonnement bij KPN nodig. 

Krijg ik Combivoordeel bij alle merken van KPN?

Alleen bij KPN, XS4all en Telfort krijg je Combivoordeel. Helaas niet bij Simyo, Youfone of Solcon.

bron: 

https://www.kpn.com/combivoordeel?campaignid=so:c=merk-community

(veelgestelde vragen) 

Hoe kom ik in level 2? 

Combivoordeel level 2

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal vier punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

•  

• Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal vier punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.

bron:

• 780 reacties
  • 23 maart 2025

Kleine opmerking Telfort bestaat al ruim 2 jaar niet meer als KPN merk. Er zijn hooguit nog wat klanten met een oud Telfort abonnement.

• Auteur
  • Helper
  • 25 reacties
  • 23 maart 2025

Dubbele data heb ik, ESPN Compleet heb ik en pluspakket heb ik. Wat moet daar nog bij?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36584 reacties
  • 23 maart 2025
Arnout_67 schreef:

Dubbele data heb ik, ESPN Compleet heb ik en pluspakket heb ik. Wat moet daar nog bij?

Een mobiel abonnement bij KPN en dan bv TV, ESPN Compleet en dan nog een entertainment pakket erbij zoals Viaplay.

Of twee mobiele abonnementen bij KPN, dan heb je ook meteen vier punten. 
Zie verder het schema hierboven.

• Auteur
  • Helper
  • 25 reacties
  • 23 maart 2025

Als ik een 2e mobiele abonnement  neem bij KPN, dan betaal ik geen entreekosten, toch? Omdat ik al abonnee ben namelijk.

PeterG
Superuser
  • 61094 reacties
  • 23 maart 2025

Waarom wil je naar level 2? Dat levert alleen extra het opnemen pakket gratis op. Dan is dat gewoon betalen à € 4,99 toch echt goedkoper dan een extra mobiel abonnement nemen daarvoor hoor. 

En voor elk nieuw abonnement betaal je ook aansluitkosten.

• 3271 reacties
  • 23 maart 2025
Arnout_67 schreef:

Als ik een 2e mobiele abonnement  neem bij KPN, dan betaal ik geen entreekosten, toch? Omdat ik al abonnee ben namelijk.

Op dit moment zijn de aansluitkosten gratis lees ik op de site. Maar dat is niet altijd zo. Normaal betaal je voor elk nieuw abonnement gewoon aansluitkosten twv 25 euro. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Arnout_67, Noordzee geeft het in zijn eerste reactie al duidelijk aan. De levels zijn gebaseerd op punten, als je genoeg punten hebt ga je een level omhoog.

Arnout_67 schreef:

In het verleden bij Telfort werden er geen aansluitkosten in rekening gebracht als je al een mobiel abonnement had. Bij KPN is dat niet zo, maar momenteel is er zoals Marlon zegt wel een actie dat die kosten gratis zijn.

Reageer