Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom je in aanmerking voor Combivoordeel?

• May 5, 2026
  • 6 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn vrouw heeft ook een mobiel KPN abonnement en ik al jaren (Telfort) internet en mobiel. Hoe komt zij in aanmerking voor Combivoordeel/korting?

En hoe draagt haar abonnement bij aan ons combi-level?

Beste antwoord door Flitsend

Een mobiel abonnement is 4 punten waard. Het is belangrijk dat alle abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan en gekoppeld zijn aan het huishouden. Meer informatie vind je in de MijnKPN app onder “Producten”. Als je vrouw daar niet tussen staat kun je drukken op “Staat je product er niet tussen?” of door te klikken op je huishouden en daar het product van je vrouw toe te voegen. 

Meer informatie kun je ook hier vinden. 

Beantwoord dit je vraag?

6 reacties

• May 5, 2026

Beste ​@Maria2312 als je een thuisabo van KPN hebt en een mobiel abo van KPN kom je voor combivoordeel in aanmerking, zie onderstaande link:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2026

Beste ​@JanD , dank. Maar mijn vraag is hoe mijn vrouw in aanmerking komt. Daar lees ik niets over in de link die je stuurde.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • May 5, 2026

Een mobiel abonnement is 4 punten waard. Het is belangrijk dat alle abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan en gekoppeld zijn aan het huishouden. Meer informatie vind je in de MijnKPN app onder “Producten”. Als je vrouw daar niet tussen staat kun je drukken op “Staat je product er niet tussen?” of door te klikken op je huishouden en daar het product van je vrouw toe te voegen. 

Meer informatie kun je ook hier vinden. 

Beantwoord dit je vraag?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2026

@Flitsend ja, dit beantwoordt mijn vraag. Veel dank. Net mijn vrouw toegevoegd. Nog even wachten voordat de punten ook worden toegevoegd en we een ‘level up’ zijn.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Maria2312 welkom hier! Zoals je merkt denkt iedereen graag even mee :-) . Zijn de punten inmiddels toegekend? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2026

Ha Remco,
Nee nog niet, maar ik weet inmiddels wel waar dat aan ligt.
Het product (mobiel abo van mijn vrouw) werd wel toegevoegd aan mijn producten. Dat zou betekenen dat ik naar level 2 ga. Maar datzelfde product bleek bij navraag niet zomaar toegevoegd te kunnen worden, omdat het een kleinzakelijk abo betreft. Dat abonnement blijkt een veel te ruime jas voor haar bel-behoeften. Ze heeft het product omgezet en we zijn nu in afwachting van de accordering daarvan.