Skip to main content

Hoe regel ik dat ik in aanmerking kom voor de 5€ Compleetkorting.

Heb een Telfort abonnement met 10,99 korting zolang abonnement loopt. Volgens de telefoonwinkel zou ik ook op dit mobiel abonnement recht hebben op een 5€ korting ivm deKPN compleet aanbieding. Ik heb die 5 € al wel voor het alles in een pakket met vaste telefonie TV en internet. Kunt U checken of dit verhaal klopt en het zo mogelijk voor mij in orde maken.

Klantnummer***

Bij voorbaat dank

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en klantnummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @HarrieSm ,

Het klopt dat je in aanmerking komt voor een korting als je zowel mobiel hebt bij KPN en internet bij KPN of Telfort. Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. 
 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 

Laat je nog even weten of de aanmelding is gelukt? 
 


Goedenavond @HarrieSm, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wanneer je voldoet aan de voorwaarden kan je de voordelen waar je recht op hebt ontvangen. € 5,00 korting is hier één van, maar zonder gegevens kan ik niet precies bepalen waar je recht op hebt. Heb je je al aangemeld en is dit al doorgevoerd? Dan staat het op de eerstvolgende factuur ook omschreven! 

Is het nog niet helemaal duidelijk of kan ik nog ergens bij helpen? Dan hoor ik het graag! Vul dan ook even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. 


Hallo @HarrieSm ,

Het klopt dat je in aanmerking komt voor een korting als je zowel mobiel hebt bij KPN en internet bij KPN of Telfort. Je moet je daar wel zelf voor aanmelden. 
 

Op deze pagina kun je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Dan ga ik er wel vanuit dat je nu TV en Internet nog afneemt van Telfort. Want als je dat niet opgezegd hebt bij Telfort, dan blijft het de komende maanden nog van Telfort. 

Laat je nog even weten of de aanmelding is gelukt? 
 

@HarrieSm 

Is het aanmelden al gelukt? 


Reageer