Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik mijn dubbele data?

• October 10, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb mijn abonnement veranderd en ik zou gratis dubbele data krijgen als combi voordeel, maar dat is niet gebeurd. Wanneer komt dat? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@jacqueline13 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

In dit artikel lees je wat Combivoordeel is, welke voordelen je krijgt en waar je aan moet voldoen om deze te krijgen:

Lukt dat niet?

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hallo ​@jacqueline13 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

In dit artikel lees je wat Combivoordeel is, welke voordelen je krijgt en waar je aan moet voldoen om deze te krijgen:

Lukt dat niet?

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@jacqueline13. Welkom op de community! Wat vervelend dat jouw dubbele data nog niet actief is terwijl je hier juist op had gerekend bij je abonnement. Is het inmiddels gelukt om de voordelen te activeren, of merk je nog steeds dat de dubbele data niet zichtbaar is?

Bedankt voor het meedenken en het geven van een reactie Noordzee 😊

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 22, 2025

Hallo ​@jacqueline13 ,

Lukt dat niet?

@jacqueline13 

Is het al geregeld via de klantenservice?