Skip to main content
Beantwoord

Hoe lang moet ik wachten voordat ik Netflix via Combivoordelen kan activeren?

• February 28, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb Netflix opgezegd op mijn Netflix app, ik kreeg he abonnement belast via mijn kpn factuur. Nu wil ik gebruik maken van de kpn aktie van gratis Netflix. Hoe lang moet ik wachten voordat dit mogelijk is. Mijn huidige netflix is gestopt per 28/2

Beste antwoord door Vikash van KPN

Zodra wij van Netflix een melding krijgen dat het abonnement is beëindigd, kun je Netflix weer als Keuzevoordeel kiezen. Het kan een paar dagen duren voordat wij deze melding binnenkrijgen en verwerken. Daarna wordt de optie weer beschikbaar.

Op dit moment kun je helaas alleen afwachten tot dit in ons systeem is verwerkt. Ik begrijp dat dit niet ideaal is, maar zodra de verwerking is voltooid, zou alles weer moeten werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hallo ​@Marc van Rijn. Heb je Netflix al als keuzevoordeel geactiveerd via MijnKPN? Als je dat nog niet hebt gedaan, kan je hieronder lezen hoe je dit doet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2025

Hoi Vikash, dat gaat dus niet omdat Neflix via KPN betaald werd. Nu heb ik Netflix opgezegd bij Netflix. Maar nu moet ik wachten tot dit niet meer zichtbaar is op mijn KPN factuur en pas dan kan ik Netflix via KPN aanvragen. Dus een maand geen Netflix?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2025

Zodra wij van Netflix een melding krijgen dat het abonnement is beëindigd, kun je Netflix weer als Keuzevoordeel kiezen. Het kan een paar dagen duren voordat wij deze melding binnenkrijgen en verwerken. Daarna wordt de optie weer beschikbaar.

Op dit moment kun je helaas alleen afwachten tot dit in ons systeem is verwerkt. Ik begrijp dat dit niet ideaal is, maar zodra de verwerking is voltooid, zou alles weer moeten werken.