Skip to main content
Beantwoord

Hoeveel MB's kun je delen met SuperUnlimited 75 GB?

• April 26, 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik lees het onderstaande op FB en vraag mij af of dit klopt. Je kunt toch niet meer MB delen dan je totale abonnement? Ik heb nu superunlimited met 75gb. 

Vandaag mijn mobiel abonnement van KPN omgezet naar superunlimited+ dat geeft 100gb per maand in de eu ook kan ik nog 100gb delen met een huisgenoot dus voortaan heb ik 200gb per maand in het buitenland toch weer 50gb meer dan mijn oude abonnement” 

Beste antwoord door ikheetjeff

Volgens mij klopt het (bijna) wel, het is alleen beetje onhandig geschreven.

SuperUnlimited+ heeft een onbeperkt data bundel voor in NL én de mogelijkheid om 100GB te delen. Die 100GB om te delen kan de ontvanger in heel de EU gebruiken. (bron)

En Unlimited abonnementshouder heeft ook 100GB EU bundel om te gebruiken. En óók 25GB in  de Verenigde Staten, Canada, Turkije, Marokko, Suriname en Caribisch deel van het Koninkrijk.

..dus voortaan heb ik 200gb per maand in het buitenland..

Klopt dus niet, maar kan wel. Door eerst je eigen 100GB EU bundel te gebruiken en bijvoorbeeld een Data only sim kaartje te kopen en elke maand daarop ook 100GB delen en dan die gebruiken in EU, zoals ​@Marlon92 eigenlijk ook al zegt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• April 26, 2025

Het klopt inderdaad niet helemaal. Als je alleen bent en je hebt maar 1 abonnement, dan heb je niks aan die 100 gb om te delen. En delen naar jezelf toe kan niet.

Maar je kunt wel een data sim aanschaffen voor in je tablet. Dan kun je die 100 gb daar naar toe delen. 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 26, 2025

Volgens mij klopt het (bijna) wel, het is alleen beetje onhandig geschreven.

SuperUnlimited+ heeft een onbeperkt data bundel voor in NL én de mogelijkheid om 100GB te delen. Die 100GB om te delen kan de ontvanger in heel de EU gebruiken. (bron)

En Unlimited abonnementshouder heeft ook 100GB EU bundel om te gebruiken. En óók 25GB in  de Verenigde Staten, Canada, Turkije, Marokko, Suriname en Caribisch deel van het Koninkrijk.

..dus voortaan heb ik 200gb per maand in het buitenland..

Klopt dus niet, maar kan wel. Door eerst je eigen 100GB EU bundel te gebruiken en bijvoorbeeld een Data only sim kaartje te kopen en elke maand daarop ook 100GB delen en dan die gebruiken in EU, zoals ​@Marlon92 eigenlijk ook al zegt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 28, 2025

Dank voor de reacties. Ik ga eens bekijken of ik mijn abo om ga zetten naar 100gb