Skip to main content
Antwoord

Huidige welkomstcadeau is beter dan mijn aanbod

• October 9, 2025
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Hallo ik ben benieuwd of er mensen zijn die de rond 5 augustus  een abonnement voor tv en internet hebben afgesloten bij KPN voor 2 jaar en een welkomst cadeau daarbij kregen, een cadeaukaart ter waarde van €250 van Albert Heijn? En nu al een paar weken zien dat KPN voor precies dezelfde abonnement van tv en internet een tv als welkomst cadeau geeft en de waarde daarvan is twee keer zoveel als de cadeaukaart. Ik begrijp best dat op het moment toen ik het afsloot dat dat het  welkomst cadeau was, maar zo'n verschil in een paar weken qua cadeau in waarde is toch echt wel bijzonder jammer, de tv heeft een aanschafprijs vanaf €549.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ralfdelange ,

Dat zullen er voldoende zijn. KPN wijzigt vrijwel wekelijks de actie's voor nieuwe klanten. Er zijn ook andere varianten bekend zoals gratis SuperWiFi-punten of een tijdelijke korting. 

Elke actie is tijdelijk en het is aan de klant of ze daaraan meedoen. Je kunt nooit later zo'n cadeau omruilen voor een ander cadeau wat misschien een week of een maand later weggegeven wordt.  

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hallo ​@Ralfdelange ,

Dat zullen er voldoende zijn. KPN wijzigt vrijwel wekelijks de actie's voor nieuwe klanten. Er zijn ook andere varianten bekend zoals gratis SuperWiFi-punten of een tijdelijke korting. 

Elke actie is tijdelijk en het is aan de klant of ze daaraan meedoen. Je kunt nooit later zo'n cadeau omruilen voor een ander cadeau wat misschien een week of een maand later weggegeven wordt.