Skip to main content

I.v.m. met mijn verhuizing heb ik geen eigen internet en tv abonnement meer. In de woning waarin ik tijdelijk verblijf heeft de huisbaas echter wel een KPN-account welke ik gebruik. Nu is mijn vraag of mijn mobiele abonnement gekoppeld kan worden aan het account van de huisbaas? Dit is in een chat met een helpdesk medewerker wel aangegeven, maar ik zou graag willen weten hoe. 

Hallo @Sjohnja , waarom zou je je mobiele abo willen koppelen aan het abo van je huisbaas?

Heeft dat voordelen?

Persoonlijk zou ik dat niet doen.

Dan kan de huisbaas via zijn MijnKPN bij jouw abo komen, hetgeen hem niets aan gaat, want als het goed is kun jij ook niet bij de abo-gegevens van je huisbaas komen.

Ik zou zelf een KPNID aanmaken voor je mobiele abo en daar je mobiele abo aan koppelen.

 

 

 


Hi @Sjohnja, welkom hier. 

Dit kan, overleg dit wel met je huisbaas uiteraard. Jullie krijgen dan een aantal voordelen. De huisbaas kan niet bij jou gegevens Mijn KPN, om het daar te koppelen heeft hij een verificatie sms nodig die alleen jij kunt krijgen op je 06-nummers. Anders kun je ook alleen bij de gegevens van de vaste diensten als je zijn rekeningnummer weet. Overleg dit dus even voordat je je aanmeldt voor de Hussel voordelen. 

Voorwaarde is overigens wel dat je je mobiele aansluiting verhuist naar dat adres. 

 


Super. Uiteraard zal ik dit overleggen met mijn huisbaas.  Heb ik van mijn huisbaas alleen zijn inloggegevens nodig? En was is er nog meer nodig om dit dan te regelen? Alleen het aanmelden op de hierboven aangegeven link?  Mobiele abonnement is meeverhuisd. 


Je hebt van je huisbaas verder geen gegevens nodig. Zorg ervoor dat je mobiel ook op dat adres komt te staan en meld je dan aan. Overleggen met hem bedoelde ik meer uit beleefdheid.Â