Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken geeft foutmelding

• January 9, 2026
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo,

Ik loop al enige tijd tegen problemen aan met het koppelen van mijn huishouden binnen mijn KPN-omgeving en kom er zelf niet meer uit.

Ik probeer mijn huishouden te koppelen, maar dit lukt niet. Ik krijg telkens een foutmeldingĀ (ongeacht of ik het via de website of via de app probeer). Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd, ook na uitloggen, opnieuw inloggen en via verschillende apparaten, maar zonder succes.

Daarnaast wil ik graag mijn huidige Netflix-koppeling laten ontkoppelen, zodat ik een nieuw Netflix-account kan kiezen en opnieuw kan koppelen. Op dit moment lijkt de bestaande koppeling vast te zitten en kan ik dit zelf niet aanpassen.

Samengevat heb ik hulp nodig bij:
1. Het correct koppelen van mijn huishouden in MijnKPN.
2. Het ontkoppelen van mijn huidige Netflix-account zodat ik een nieuw account kan koppelen.

Zouden jullie met mij mee kunnen kijken wat hier misgaat en dit eventueel voor mij kunnen herstellen of resetten?

Alvast bedankt voor de moeite!

Ā 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ComputersaysnoĀ ,

Weet je zeker dat alle abonnementen aan jouw juiste adres zijn gekoppeld?Ā 
Ā 

Open desnoods een nieuw MijnKPN account met een ander e-mailadres.Ā 
Ā 

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ CombivoordeelĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun jeĀ de voordelen zelf nakijken en aanzetten.Ā 
Ā 

Lukt het dan nog steeds niet?Ā 

Neem dan contact op met de klantenservice.Ā 
Ā 

MaakĀ onlineĀ eenĀ terugbelafspraakĀ (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen:Ā Instagram,Ā FacebookĀ ofĀ X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer optiesĀ vind je hier:

Ā 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 9, 2026

Hallo ​@ComputersaysnoĀ ,

Weet je zeker dat alle abonnementen aan jouw juiste adres zijn gekoppeld?Ā 
Ā 

Open desnoods een nieuw MijnKPN account met een ander e-mailadres.Ā 
Ā 

Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ CombivoordeelĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun jeĀ de voordelen zelf nakijken en aanzetten.Ā 
Ā 

Lukt het dan nog steeds niet?Ā 

Neem dan contact op met de klantenservice.Ā 
Ā 

MaakĀ onlineĀ eenĀ terugbelafspraakĀ (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen:Ā Instagram,Ā FacebookĀ ofĀ X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer optiesĀ vind je hier:

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2026

Ja, alles staat goed gekoppeld en ik heb al twee keer een nieuwe KPN ID gemaakt om te kijken of dit het verhelpt. Helaas.Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2026

Dan maar de klantenservice vragen of zij de koppelingen willen verzorgen.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2026

Dank voor je input!

Ā 

Volgens de klantenservice wordt op dit moment het huishouden verwijderd (?) en moet ik tot woensdag wachten. Hier had ik nog niet eerder van gehoord/over gelezen. Maar ik heb natuurlijk flink lopen stunten om het werkende te krijgen. Mogelijk dat het daarom hangt (?).Ā 

Herkent iemand deze uitspraak?Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2026

Jawel, ook na een nieuw abonnement duurt het meestal twee werkdagen voordat MijnKPN daarmee werkt.Ā 

Even geduld dus nog….Ā 

En mooi dat het gelukt is via de klantenservice !Ā