Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken lukt niet

• January 25, 2020
  • 4 reacties
  • 221 keer bekeken

Padiro
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Het lukt mij ook niet om een huishouden aan te maken. Volgens mij heb ik beide mobiele nummers al toegevoegd aan mijn alles-in-een thuisabo. Ik zie echter maar 1 mobiel nummer staan

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Padiro. Wat vervelend dat het jou zelf niet is gelukt om beide mobiele nummer toe te voegen aan jouw huishouden. Ik zag dat je jouw gegevens al had achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb jouw tweede nummer zojuist toegevoegd aan jouw huishouden. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2020

Hoi @Padiro. Wat vervelend dat het jou zelf niet is gelukt om beide mobiele nummer toe te voegen aan jouw huishouden. Ik zag dat je jouw gegevens al had achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb jouw tweede nummer zojuist toegevoegd aan jouw huishouden. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Padiro
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2020

Hallo Vikash

Hartelijk dank. Het werkt nu inderdaad.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Padiro! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 

• Nieuwkomer
  • April 28, 2020

Reeds geluktÂ