Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken lukt niet

• June 14, 2025
  • 10 reacties
  • 486 keer bekeken

Zowel via app als website lukt het mij niet zou graag gebruik willen maken van combi voordeel.

Wie weet raad?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ron Zon ,

Het duurt bij nieuwe klanten ongeveer twee werkdagen voordat alles werkt. 

Daarna lukt het zeker als je de procedure volgt uit dit topic: 

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 14, 2025

Hallo ​@Ron Zon ,

Het duurt bij nieuwe klanten ongeveer twee werkdagen voordat alles werkt. 

Daarna lukt het zeker als je de procedure volgt uit dit topic: 

• Auteur
  • Topper
  • June 14, 2025

Ben al een paar maanden klant maar kom geen stap verder

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 14, 2025

Ok ​@Ron Zon ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

• Auteur
  • Topper
  • June 14, 2025

Dank voor je hulp maar  kom hiermee geen stap verder.

Ga maar bellen met kpn

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 15, 2025

Janmer dat het niet lukt via MijnKPN.

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 16, 2025

Goedenavond ​@Ron Zon en bedankt voor jouw bericht :)
Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze Helpdesk en zo ja, hoe is dit verder afgelopen? Mocht je onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, laat het dan vooral ook weten! 

• Auteur
  • Topper
  • June 16, 2025

Nee nog niet hoop morgen een belletje te doen. Is een beetje erg druk op mijn werk :-)

• Deelnemer
  • June 16, 2025

ik kom ook niet verder, zelfde probleem. zodra je een dienst wil toevoegen gebeurt er niets. Getest in Safari en Chrome (for Mac)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 17, 2025

Goedemorgen ​@Diggler , ik durf niet meteen te zeggen waar dit fout gaat. Snelste manier om hier verder bij geholpen te worden, is door een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen direct je gegevens erbij pakken en je hier verder mee helpen! Laat je ons weten hoe dat is afgelopen?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 20, 2025

Nee nog niet hoop morgen een belletje te doen. Is een beetje erg druk op mijn werk :-)

Daarom is een terugbelafspraak best handig. Dan wordt je opgebeld op een moment dat het jou uitkomt. 

Janmer dat het niet lukt via MijnKPN.

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Ben je al verder geholpen door de klantenservice?Â