Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken lukt niet

• September 18, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik probeer mijn mobiele nummer te koppelen aan mijn huishouden zodat ik combivoordeel weer opnieuw kan activeren, alleen gebeurt er niks de website werkt niet goed. Zou een mod dit voor mij willen koppelen? Ik heb mijn profiel geupdate met de juiste klantnummers en het betreffende mobiele nummer. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@GlenSpey, ik heb even meegekeken maar ik zie geen thuis abonnement staan op het adres uit je profiel. Het klantnummer dat je toe hebt gevoegd staat op een ander adres. Ik begrijp dat dit met een verhuizing te maken heeft? Wellicht is hier iets nog niet helemaal verwerkt. Ik denk dat je t beste even met ons kan bellen hierover op 0800-0402 of met een belafspraak.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Hoi ​@GlenSpey, ik heb even meegekeken maar ik zie geen thuis abonnement staan op het adres uit je profiel. Het klantnummer dat je toe hebt gevoegd staat op een ander adres. Ik begrijp dat dit met een verhuizing te maken heeft? Wellicht is hier iets nog niet helemaal verwerkt. Ik denk dat je t beste even met ons kan bellen hierover op 0800-0402 of met een belafspraak.

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Het forumprofiel stond idd nog op mijn oude adres, dit heb ik nu aangepast en is nu hetzelfde als het adres waar mijn internetabonnement aan is gekoppeld. Gaat idd om een verhuizing die al enige tijd geleden heeft plaatsgevonden, maar vanochtend pas is doorgevoerd in het KPN abonnement (het oude abbo is opgezegd, waarna de combivoordelen zijn komen te vervallen terwijl het nieuwe abonnement al enige tijd loopt). Zou je nog eens willen kijken of het nu gekoppeld kan worden? Gezien ik zo de deur uitga komt een belafspraak vandaag niet meer uit.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik kan dit via de community helaas niet voor je aanpassen, je hebt daarvoor echt even een van mijn telefonische collega's nodig.