Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken voor activeren Combivoordeel lukt niet

• September 11, 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik probeer een huishouden aan te maken om gebruik te maken van combivoordeel. Ik kan alleen niet doorklikken. Nu zie ik dat meer mensen problemen hier mee hebben en door te bellen naar de klantenservice het hebben opgelost. Nu is het zo dat ik doof ben en dus niet kan bellen. Ik kan alleen op geen enkele andere manier vinden hier ik in contact kom met iemand via mail/chat oid. Weet iemand hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@MerelS ,

Speciaal voor doven en slechthorenden heeft KPN de teletolk. Lees er hier meer over:

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2025

Niemand?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 13, 2025

Hallo ​@MerelS ,

Speciaal voor doven en slechthorenden heeft KPN de teletolk. Lees er hier meer over:

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 14, 2025

Hi ​@MerelS, welkom bij onze community. 

Dank aan Noordzee voor de geboden opties. Is dit inmiddels gelukt? Anders hoor ik het graag van je! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2025

Hallo ​@MerelS ,

​@MerelS 

Is het zo gelukt met het aanmaken van een huishouden?Â