Skip to main content

Halo,

Gisteren heb ik mijn oude sim-only waar ik kpn compleet korting op had verlengd naar een sim-only (5GB en onbeperkt bellen/smsen) met €5 hussel korting ivm internet/tv op huisadres. In de bevestiging van de bestelling was de totaalprijs per maand €17,50 (inclusief korting), maar in het contract staan een totaalprijs van €22,50 zonder korting. Ook in de MijnKPN app staat een prijs van €22,50 bij mijn product. 

Graag ontvang ik bevestiging dat de korting verwerkt is in jullie systeem.

Hallo @Jantien31 ,

Op de bevestiging staat de korting nooit vermeld. De reden daarvoor is dat de korting alleen maar gegeven wordt zolang je ook internet afneemt van KPN.  

 

Maar kan het zijn dat je de korting van KPN Hussel nog niet hebt geactiveerd? 

 

Heb je jouw TV en Internet nog bij Telfort lopen? 

Je moet er nog wel zelf iets voor doen. Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro (of 7,50 euro) per maand) regelen op deze pagina:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 

Heb je internet bij KPN? 
Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Na jouw aanvraag wordt de korting na enkele weken (na de verwerking dus) zichtbaar in Mijn KPN. 

 


Hallo @Noordzee 

Dat de korting niet op het contract staat klinkt inderdaad logisch. Op de bevestiging staat deze juist wel vermeld.

Uiteraard heb ik geprobeerd om aan te melden voor de korting, maar dat leverde een foutmelding op met de mededeling dat er iets verkeerd was ingevuld óf de producten al aangemeld waren voor de korting. 

De producten (beide van kpn) zijn al gekoppeld aan mijn kpn-id. Juist in de mijnkpn app zie ik de prijs zonder korting staan, waardoor ik twijfel of de korting wel juist is doorgevoerd.

Is er hier ook een KPN medewerker op het forum aanwezig?

Groeten


Er komt hier zeker nog een moderator langs. Maar dat kan wel vijf tot zes dagen duren. Het is druk op het forum.

 


Er komt hier zeker nog een moderator langs. Maar dat kan wel vijf tot zes dagen duren. Het is druk op het forum.

 

@Jantien31 

Inmiddels is de wachttijd op het forum opgelopen tot acht tot negen dagen. Even geduld nog. 


Beste @Jantien31, welkom en excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Normaliter krijg je de Hussel korting automatisch. Ik ga er dan ook vanuit dat dit bij jou ook zo zal zijn. Je kunt het sowieso op de eerste factuur zien, maar mocht je willen dat ik er naar kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er mee. 


@Jantien31 

Wil je dan nog je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? 


De korting is inmiddels automatisch verwerkt.