Skip to main content

Mijn husselvoordeel van 7,50 is niet verwerkt en berekend op mijn factuur, dit terwijl ik kpn compleet heb, dit heb ik al jaren lang al, heb alleen m’n hussel abbo veranderd naar unlimited, dit zou betekenen dat ik 25 euro moet betalen maar krijg een rekening van 32,50 dit klopt niet!!!

Mijn husselvoordeel van 7,50 is niet verwerkt en berekend op mijn factuur, dit terwijl ik kpn compleet heb, dit heb ik al jaren lang al, heb alleen m’n hussel abbo veranderd naar unlimited, dit zou betekenen dat ik 25 euro moet betalen maar krijg een rekening van 32,50 dit klopt niet!

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Mijn husselvoordeel van 7,50 is niet verwerkt en berekend op mijn factuur, dit terwijl ik kpn compleet heb, dit heb ik al jaren lang al, heb alleen m’n hussel abbo veranderd naar unlimited, dit zou betekenen dat ik 25 euro moet betalen maar krijg een rekening van 32,50 dit klopt niet!!! Want ik heb ook ook tv en internet ook bij kpn af! De bevestigen van mijn wijziging dat ik 7,50 korting krjjg heb ik wel bevestiging van gekregen van kpn!! Gelieve dit aan te passen en met terug werkende kracht verrekenen

 

Admin: reactie samengevoegd met je bestaande topic


Goedemorgen @skm, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de KPN klantenservice. Men heeft de Husselkorting nu alsnog goed gezet en de gemiste korting zal worden gecrediteerd. 


Goedemorgen @skm, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de KPN klantenservice. Men heeft de Husselkorting nu alsnog goed gezet en de gemiste korting zal worden gecrediteerd. 

Dankjewel Jeroen voor de feedback, en inderdaad heb ik contact gehad met de klanten service en is het alsnog goed gezet.

met vriendelijke groet,