Skip to main content
Antwoord

hussel voordeel niet verwerkt op factuur

• July 7, 2021
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Mijn husselvoordeel van 7,50 is niet verwerkt en berekend op mijn factuur, dit terwijl ik kpn compleet heb, dit heb ik al jaren lang al, heb alleen m’n hussel abbo veranderd naar unlimited, dit zou betekenen dat ik 25 euro moet betalen maar krijg een rekening van 32,50 dit klopt niet!!!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @skm, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de KPN klantenservice. Men heeft de Husselkorting nu alsnog goed gezet en de gemiste korting zal worden gecrediteerd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • July 7, 2021

Mijn husselvoordeel van 7,50 is niet verwerkt en berekend op mijn factuur, dit terwijl ik kpn compleet heb, dit heb ik al jaren lang al, heb alleen m’n hussel abbo veranderd naar unlimited, dit zou betekenen dat ik 25 euro moet betalen maar krijg een rekening van 32,50 dit klopt niet!

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

• Auteur
  • July 7, 2021

Mijn husselvoordeel van 7,50 is niet verwerkt en berekend op mijn factuur, dit terwijl ik kpn compleet heb, dit heb ik al jaren lang al, heb alleen m’n hussel abbo veranderd naar unlimited, dit zou betekenen dat ik 25 euro moet betalen maar krijg een rekening van 32,50 dit klopt niet!!! Want ik heb ook ook tv en internet ook bij kpn af! De bevestigen van mijn wijziging dat ik 7,50 korting krjjg heb ik wel bevestiging van gekregen van kpn!! Gelieve dit aan te passen en met terug werkende kracht verrekenen

Admin: reactie samengevoegd met je bestaande topic

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @skm, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de KPN klantenservice. Men heeft de Husselkorting nu alsnog goed gezet en de gemiste korting zal worden gecrediteerd. 

• Auteur
  • July 10, 2021

Goedemorgen @skm, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de KPN klantenservice. Men heeft de Husselkorting nu alsnog goed gezet en de gemiste korting zal worden gecrediteerd. 

Dankjewel Jeroen voor de feedback, en inderdaad heb ik contact gehad met de klanten service en is het alsnog goed gezet.

met vriendelijke groet,