Ik heb een mobiel abonnement (unlimited data) en een thuis hussel abonnement, echter krijg ik nog geen hussel korting op mijn mobiel abonnement.
Het activeren via de desbetreffende site lukt ook niet.
Hoe kan ik dit activeren? En kan dit met terugwerkende kracht toegepast worden?
Groetjes,
Pim
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi @rappy11. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw abonnementen aan te melden voor de Hussel voordelen. Ik kom op jouw adres alleen maar een Internet en TV abonnement tegen. Waarschijnlijk staat het mobiele abonnement op een ander adres. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen, na een verificatie, jouw adres aanpassen en alle abonnementen aanmelden voor de Husselkorting.
Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden
Lukt dat niet? Dan gaat een moderator in de systemen duiken…..
Hoi @rappy11. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw abonnementen aan te melden voor de Hussel voordelen. Ik kom op jouw adres alleen maar een Internet en TV abonnement tegen. Waarschijnlijk staat het mobiele abonnement op een ander adres. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen, na een verificatie, jouw adres aanpassen en alle abonnementen aanmelden voor de Husselkorting.
Je had gelijk, deze stond nog op mijn oude adres. Het mobiele abonnement is nu ook op het juiste adres geregistreerd, echter lukt het activeren van de korting nog steeds niet. Is er nog iets dat ik moet/ kan doen, of kunt U mij hierbij helpen?
Wat jammer dat het niet is gelukt om zelf te activeren. Ik heb zojuist de Hussel voordelen voor je aangevraagd.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.