Skip to main content

Hi KPN,

 

Ik heb een mobiel abonnement (unlimited data) en een thuis hussel abonnement, echter krijg ik nog geen hussel korting op mijn mobiel abonnement.

Het activeren via de desbetreffende site lukt ook niet.

Hoe kan ik dit activeren? En kan dit met terugwerkende kracht toegepast worden?

 

Groetjes,

Pim

Hallo @rappy11 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Lukt dat niet? Dan gaat een moderator in de systemen duiken…..


Hi KPN,

 

Bedankt voor je snelle reactie!

Dit lukt niet via de link die je stuurt, dan krijg ik de volgende melding:

 

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Deze ‘onderstaande redenen’ heb ik gecheckt, en het werkt nog steeds niet.

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Pim


OK, het is dan wachten op een moderator. Duurt gemiddeld twee dagen. 


Hoi @rappy11. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw abonnementen aan te melden voor de Hussel voordelen. Ik kom op jouw adres alleen maar een Internet en TV abonnement tegen. Waarschijnlijk staat het mobiele abonnement op een ander adres. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen, na een verificatie, jouw adres aanpassen en alle abonnementen aanmelden voor de Husselkorting. 


Hi Vikash,

 

Bedankt voor je reactie!

Je had gelijk, deze stond nog op mijn oude adres. Het mobiele abonnement is nu ook op het juiste adres geregistreerd, echter lukt het activeren van de korting nog steeds niet. Is er nog iets dat ik moet/ kan doen, of kunt U mij hierbij helpen?

 

Groetjes,

Pim


Wat jammer dat het niet is gelukt om zelf te activeren. Ik heb zojuist de Hussel voordelen voor je aangevraagd. :blush: