Skip to main content

Op de eerste twee facturen van mijn mobiele abonnement is de Husselkorting zoals in de bevestingsmailĀ is aangegeven niet verwerkt. Het zou moeten gaan om 7.50 euro korting op het abonnement van 32,50.

VIa deze site (https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm) kan ik mijn mobiele nr. niet (nogmaals) aanmelden. Via deze site (https://mijn.kpn.com/classic/#/tv-internet-bellen/mkmv) kan je voordelen check, maar die blijft hangen op ā€œBezig met laden...ā€.

Ben benieuwd hoe ik dit kan oplossen.

HalloĀ @jtkaen! Bedankt voor je vraag op ons KPN Forum. Omdat je je gegevens hebt ingevuld, kon ik meteen met je meekijken. Ik heb je Thuis-abonnement gekoppeld aan jouw mobiele nummer. Vanaf nu krijgĀ je de ā‚¬7,50 korting waar je recht op hebt. Ik heb de missende ā‚¬11,00 korting, vanaf het moment dat je abonnement in ging tot nu, voor je gecrediteerd. Op de eerstvolgende factuur (april) wordt dit verwerkt.Ā 

Laat het maar weten als je nog vragen hebtĀ :blush:


Bedankt Lisa!

Ā 

Had ik nog iets anders kunnen doen om dit te kunnen voorkomen?


Nee hoor. De enige mogelijkheid die jij hebt gehad is aanmelden voor Compleet via de site. Dit zou binnen 5 werkdagen verwerkt moeten zijn. Als dit niet gebeurd zit er niets anders op dan even contacten.Ā :blush:

Ā 


Beste Lisa,

zou je voor mij ook de missende Husselkorting op mijn mobiele abo (de maanden januari en februari Ć  ā‚¬ 7,50/maand) willen crediteren? Het betreft een mobiel abonnement met onbeperkte data en 120 belminuten afĀ ā‚¬31,50 per maand bruto. Inmiddels wordt nu welĀ het juiste bedrag: ā‚¬24,00 perĀ maand afgeschreven. Ā Ik mis dus de 2x niet toegekende en niet gecrediteerdeĀ Ā Husselkorting van totaal ā‚¬15,00.. Mijn profiel is al aangevuld Ā 

Dankzij voorbaat en een prettig weekend.Ā 


Hey @Gerard B.! Je abonnement begon al op 19-11-2020. Je mist de korting voor ongeveer 1.5 maand, dus ik heb 18 euro gecrediteerd. Wordt verrekend op de factuur van april.Ā 
Bedankt voor het melden:blush: .