Ik heb een maand geleden mijn abonnement verlengd in de KPN winkel. Daarbij zou ik mijn husselkorting behouden en € 26 per maand betalen.
Nu krijg ik vandaag twee facturen vanwege het omzetten van het oude factuursysteem (altijd van 1e van de maand) naar het nieuwe factuursysteem dat start op de dag van ingaan van het abonnement.
Daarnaast kreeg ik vandaag een bericht dat de voordelen bij mijn abonnement zijn veranderd naar 7
Op deze laatste factuur is mijn husselkorting van € 7,50 niet inbegrepen, en moet ik € 33,50 betalen.
Op de extra factuur voor de afrekening van de maand waar de verlening in ging is ook de husselkorting niet inbegrepen in de nieuwe periode en daardoor betaal ik ook voor die factuur ongeveer € 5 te veel.
Natuurlijk niet het bedrag wat ik verwacht had en wat is overeengekomen in de winkel.
Het lijkt dat er wat fout is gegaan bij het verrekenen van de husselkorting bij het omzetten.
Ik zou deze € 12,50 toch graag terug willen hebben, kan dit worden gecorrigeerd op mijn factuur?