Skip to main content

Hallo,

Sinds begin van dit jaar heb ik een Hussel abonnement voor TV, Internet en Vaste telefonie bij KPN.

Sinds 14 September ben ik met mijn mobiel overgestapt naar eveneens KPN. Hierdoor zou ik Husselkorting moeten ontvangen (voor zowel telefoon, als entertainment pakket Fox sportsĀ (?)), maar tot op heden (laatste 2 facturen) heb ik deze niet gehad. Moet hiervoor nog iets geactiveerd worden?

Hoor het graag :)

Groet,
Michel

Hallo @MichelvdAĀ ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd.Ā ErĀ wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is.Ā Voor het aanmelden van jouw producten voor deĀ voordelenĀ vanĀ KPN CompleetĀ ofĀ KPN HusselĀ (dat is afhankelijk van hoeĀ oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:Ā kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oudĀ Telfort-klantĀ en heb/had je internet via Telfort?Ā Je kunt dit voordeel (de korting ) dan regelen op deze pagina:Ā kpn / telfort Hussel aanmelden


Hallo @NoordzeeĀ ,

Bedankt voor de uitleg, ik heb zojuist mijn mobiele nummer geactiveerd voor husselkorting.Ā  De entertainment voordeel zou al aan hebben gestaan volgens deze pagina (al heb ik daar de laatste keer geen korting voor gehad op mijn factuur). Wordt er met terugwerkende kracht korting toegepast op de volgende facturen?

Ā 

Ā 

Groet,

Michel


Mooi zo, dat met terugwerkende kracht hoort wel zo, maar durf ik niet te garanderen. Dat is n.l. een handmatige actie van een KPN-medewerker. Hou goed je facturen in de gaten en kom hier terug als het niet gecorrigeerd is met terugwerkende kracht. Ā 


Ik hou ze in de gaten, nogmaals dank !


Reageer