Skip to main content

Op 31 maart 2021 is mijn oude telfort abonnement omgezet naar Hussel Internet 200 Mbit/s.
Ik zag daarna dat mijn Telfort CombiVoordeel niet meer gekopppeld was aan mijn abonnement
Ik heb afgelopen weekend dit weer gekoppeld en kreeg bericht dat dit weer gekoppeld was en kreeg per mail ook hiervan bevestiging.
Gisteren kreeg mail over dat de Entertainmentkorting weer toegevoegd was aan mijn abonnement.
Vandaag krijg ik bericht dat dit weer ontkoppeld is 

Als ik kijk in mijnkpn, dan zie ik bij voordelen beide producten staan. Maar bij producten zie ik alleen mijn hussel internet staan.

Hussel Internet 200 Mbit/s

Hussel Entertainmentvoordeel
TFT BelBundel 2015 2000/175

TFT CombiVoordeel Mobiel

Kan dit weer gekoppeld worden en voorkomen worden dat dit weer gebeurd?

@Marc v Z Hi Marc, het is natuurlijk wel zo fijn als je Hussel/Compleet voordelen gewoon aan blijven staan. Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Zo te zien staat alles sinds 12 april actief. Ik zie dat je Entertainmentvoordeel hebt op het thuis pakket, en dat CombiVoordeel aan staat op je mobiele abonnement. Zie je dit ook in MijnKPN? Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Hoi @Alexandra,

De hoofd pagina wordt geheel niet geladen, ik mis het overzicht van mobiel.


Ik zie wel maar één product

Ik zie het volgende op de voordeel pagina

 

 


Ik heb het probleem gevonden, het komt door kpn app van mijn vrouw.
Omdat ik het gsm abbo gekoppeld heb mijn aan mijn KPN ID, ziet zij niets meer in de kpn app met haar account. Ze kan haar account weer koppelen aan haar ID, maar dan wordt dit weer ontkoppeld bij mijn account.

Hoe kan zij haar gsm info bekijken met haar account met de kpn app zonder dat het weer ontkoppeld wordt van mijn account?
Ik wil ook niet mijn account moeten delen met haar.


Ik heb het probleem gevonden, het komt door kpn app van mijn vrouw.
Omdat ik het gsm abbo gekoppeld heb mijn aan mijn KPN ID, ziet zij niets meer in de kpn app met haar account. Ze kan haar account weer koppelen aan haar ID, maar dan wordt dit weer ontkoppeld bij mijn account.

Hoe kan zij haar gsm info bekijken met haar account met de kpn app zonder dat het weer ontkoppeld wordt van mijn account?
Ik wil ook niet mijn account moeten delen met haar.

Dat kan niet. Ik vind het ook een beetje raar. U wilt dus wel toegang hebben tot het abonnement van uw vrouw, maar u wilt dat zij niet bij uw gegevens kan? 🤔


Ik heb het probleem gevonden, het komt door kpn app van mijn vrouw.
Omdat ik het gsm abbo gekoppeld heb mijn aan mijn KPN ID, ziet zij niets meer in de kpn app met haar account. Ze kan haar account weer koppelen aan haar ID, maar dan wordt dit weer ontkoppeld bij mijn account.

Hoe kan zij haar gsm info bekijken met haar account met de kpn app zonder dat het weer ontkoppeld wordt van mijn account?
Ik wil ook niet mijn account moeten delen met haar.

Dat kan niet. Ik vind het ook een beetje raar. U wilt dus wel toegang hebben tot het abonnement van uw vrouw, maar u wilt dat zij niet bij uw gegevens kan? 🤔

Ik wil geen toegang tot haar abonnement, ik wil het alleen kopppelen met mijn account om gebruik te kunnnen maken van de hussel korting.
Bij onze voormalige telfort abonnementen gebeurde dit ook niet.
 


Dan moet @Alexandra hier nog maar eens naar kijken. Volgens moeten hoeven niet alle abonnementen in 1 KPN id te staan om  husselkorting te krijgen.


Dan moet @Alexandra hier nog maar eens naar kijken. Volgens moeten hoeven niet alle abonnementen in 1 KPN id te staan om  husselkorting te krijgen.

@Marc v Z Wat Nick aangeeft klopt: Je kan een abonnement maar aan één KPN ID tegelijk koppelen. Vandaar dat het mobiele abonnement van het ene KPN ID ontkoppelt zo gauw je deze toevoegt aan een ander KPN ID. Ik begrijp goed dat jij jouw eigen abonnement in jouw KPN ID wilt zien, en je vrouw haar abonnement in haar eigen KPN ID. Dat is geen probleem. De mobiele nummers hoeven niet aan hetzelfde KPN ID gekoppeld te zijn om gebruik te maken van Hussel voordeel. 

Kan je voor de zekerheid het mobiele nummer van je vrouw, naam van de contractant en geboortedatum toevoegen in je forumprofiel? Vul ze maar in bij ‘Persoonlijke opmerkingen’. Zet ook de gegevens van je eigen mobiele abonnement er maar bij. Geef je een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kijk ik na hoe de Husselvoordelen zijn aangemeld.


@Alexandra Ik heb de informatie aan mijn   profiel toegevoegd.


@Marc v Z Dankjewel, ik heb het voor je nagekeken. Je hebt een Hussel pakket voor thuis, en mobiele abonnement van je vrouw is een TFT mobiel abonnement (dus oud Telfort). Deze zijn samen gekoppeld als een ‘huishouden’ op jouw adres. Dit zorgt voor Hussel Entertainmentvoordeel op het Thuis pakket, en CombiVoordeel op het mobiele abonnement. Deze zijn beide actief. Dat betekent dat alles goed aangemeld staat op dit moment, daar hoef je niets aan te doen.