Skip to main content
Beantwoord

Iedere dag ontvang ik dezelfde email van KPN

• August 2, 2025
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Sinds 26 juli ontvang ik iedere dag op hetzelfde tijdstip een e-mail van KPN. Deze luidt “Kosteloos 't beste van shopping en entertainment proberen?” Hebben meer mensen hier last van en hoe is het te voorkomen.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Nog even ter bevestiging: het euvel is boven water en opgelost! Sorry voor de overvloed aan mails en dank voor het melden 😊

5 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 2, 2025

Ik heb hier een soortgelijk bericht over gezien, kan het alleen niet zo snel terugvinden. Ik denk dat het met PrimeVideo te maken heeft, daar wordt veel voor geadverteerd om kosteloos 3 maanden uit te proberen. Linkje naar de KPN pagina 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 2, 2025

In dit topic hebben meer klanten dezelfde frequente aanbieding in de mail

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@GO053, dankjewel voor het signaal! Elke dag dezelfde mail is wel een beetje veel. Zoals Anneke-Anna al deelde zien we inderdaad nog één topic waarin dit aangekaart wordt. 

Hoe staat het er nu voor? Krijg je de mail nog dagelijks of gebeurt het intussen niet meer? Zo wel, kan je dan een screenshot van de mail delen? Dan gaan we op onderzoek uit.

Dank voor het delen van de link ​@Anneke-Anna!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nog even ter bevestiging: het euvel is boven water en opgelost! Sorry voor de overvloed aan mails en dank voor het melden 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 7, 2025

Mijn probleem is inderdaad opgelost, hartelijk dank daarvoor. Ik kon niet eerder antwoorden omdat voorgaande e-mails van KPN een link bevatte die naar een niet bestaande pagina leidde.