Skip to main content
Beantwoord

Ik heb al Netflix. Is combi voordeel dan wel nuttig voor mij?

• February 18, 2026
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb al een Netflix premium abonnement, dus ga ik er met het combi voordeel van KPN mobiel en internet toch qua kwaliteit en aantal schermen op achteruit denk ik. 

Beste antwoord door Noordzee

Je kunt in plaats van Netflix ook voor een ander Combivoordeel kiezen.  Dan blijft voor Netflix bij jou alles zoals je al gewend was. 

5 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@NonnoLeon en welkom bij de KPN Community! Goed dat je dit controleert. 🙂

Het kan zeker voordelen hebben, ook voor Netflix Premium. Zie hiervoor ook ons Combivoordelen bij KPN topic. Daarin staat het volgende:

Wil je een uitgebreider abonnement? Dat kan! Je ontvangt een korting ter waarde van het gekozen keuzevoordeel en betaalt alleen het verschil bij.

Voorbeeld:
Je zit in level 3 en kiest voor Disney+ Standaard, ter waarde van €9,99 per maand.
Wil je liever Disney+ Premium voor €13,99 per maand? Dan betaal je alleen het verschil van €4,- per maand bij.

Dit geldt dus ook voor Netflix Premium. 🙂 Als je in level 3 zit qua Combivoordeel en kiest voor Netflix Standaard ter waarde van €15,99 per maand. Dan betaal je voor Netflix Premium (€20,99) het verschil van €5,- per maand bij. 

Het abonnement dat je nu hebt voor minder geld, kort uitgelegd. 😄 Je kunt dit via je Keuzevoordeel in je MijnKPN regelen, mocht je dit willen. 

Hopelijk lukt het zo! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2026

Dankjewel Sanne, zodra mijn mobiel abbo ingaat zal ik het uitproberen ik heb nu Netflix premium. Mijn mobiel abbo begint op 13 maart bij kpn.
Internet en tv had ik al van kpn

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 19, 2026

Je kunt in plaats van Netflix ook voor een ander Combivoordeel kiezen.  Dan blijft voor Netflix bij jou alles zoals je al gewend was. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2026

Dankjewel Noordzee ik ga het binnenkort bekijken.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ja fijn ​@Noordzee! Dan heeft de topicstarter alle opties. 😄

Graag gedaan! Mocht je nog andere vragen hebben over de opties of een abonnement via ons, maak gerust weer een topic aan hier. 🙂