Skip to main content

Ik heb gratis onderling bellen, toch wordt daarvoor een tarief gerekend ??!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Hi @Kimman, begrijp ik nou goed dat er gesprekskosten in rekening worden gebracht terwijl je belt naar een nummer dat onder je KPN Compleet registratie valt? Dat is niet de bedoeling natuurlijk :slight_frown:

Op je maandelijkse factuur, staat een specificatie van de door jou gebelde nummers, je kunt daar precies zien op welke moment er naar welke nummers is gebeld, staat daar wellicht iets tussen dat tóch niet bij jullie eigen nummers hoort?

Als je wil dat ik even met je mee kijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ik hoop dat mijn uitleg over de belkosten op de factuur toch wat duidelijkheid heeft weten te scheppen. Anders hoor ik het graag!


De volgende betalingen zijn in bedoeld.:

april, van 040*** naar 040***.  op 16  apr. En 

sept, van 040***  naar 040*** op 17 sept om .16.50 en 17.03 uur

 

vermoedelijk eigen nummer gebeld ivm antwoordapparaat inspreken.

f.kimman

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ah, dan heb je dus met je vaste lijn niét gebeld naar 1 van de mobiele nummers die gekoppeld zijn onder je KPN Compleet/KPN Hussel en zijn daarom kosten in rekening gebracht. Technisch gezien klopt dat ook, maar ik begrijp heel goed dat dit een beetje gek overkomt aangezien het hier wel om 1 van je eigen nummers gaat. 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik je in deze kosten tegemoet kan komen :slight_smile:


Ik heb geen bericht meer van je gezien maar zie dat je wél je gegevens in hebt gevuld. Deze kosten zijn voor deze keer door me vergoed :slight_smile: Je zult zien dat het bedrag voor deze telefoontjes, op de factuur van november in mindering gebracht gaan worden!


Bedankt. F. Kimman


Graag gedaan :slight_smile: