Skip to main content
Beantwoord

Ik heb Internet&TV en twee mobiele nummers, maar Combivoordeel aanvragen lukt niet

• April 30, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Inmiddels ben ik volledig overgestapt ( mobiel x2 & televisie en internet). Maar ik kan combivoordeel niet starten omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe. Wat doe ik verkeerd?

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@Sandertje123, welkom bij KPN! 💚 En ook welkom op de communitypagina. Ik snap heel goed dat je snel gebruik wilt maken van de aantrekkelijke combivoordelen. 

Begrijp ik goed dat je op dit moment ziet staan dat je Level 0 bent in MijnKPN? 

Geen zorgen: hoogstwaarschijnlijk zijn jouw mobiele abonnementen niet gekoppeld aan jouw Internet+TV. Deze moeten aan één huishouden gekoppeld worden. (Ondanks dat de abonnementen wel zelfde adres hebben)

Via onderstaande link kan je dit laten koppelen. Je kan ook de klantenservice bellen op 0800-0402 en dan wordt dit met een paar klikjes voor je geregeld. Je kan ook een terugbelafspraak maken, zodat je gebeld wordt door de klantenservice wanneer dat jou het beste uitkomt. 

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Laat je het weten als je er niet uitkomt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 30, 2025

Hoi ​@Sandertje123, welkom bij KPN! 💚 En ook welkom op de communitypagina. Ik snap heel goed dat je snel gebruik wilt maken van de aantrekkelijke combivoordelen. 

Begrijp ik goed dat je op dit moment ziet staan dat je Level 0 bent in MijnKPN? 

Geen zorgen: hoogstwaarschijnlijk zijn jouw mobiele abonnementen niet gekoppeld aan jouw Internet+TV. Deze moeten aan één huishouden gekoppeld worden. (Ondanks dat de abonnementen wel zelfde adres hebben)

Via onderstaande link kan je dit laten koppelen. Je kan ook de klantenservice bellen op 0800-0402 en dan wordt dit met een paar klikjes voor je geregeld. Je kan ook een terugbelafspraak maken, zodat je gebeld wordt door de klantenservice wanneer dat jou het beste uitkomt. 

https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Laat je het weten als je er niet uitkomt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Hallo ​@ikheetjeff ,

Het koppelen van de abonnementen is juist wat niet lukt. Ik zal vanmiddag even bellen. Thanks. 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 30, 2025

@Sandertje123 Check! Laat je weten of het nog is opgelost? Als je wellicht nog kan uitleggen welke foutmelding je krijgt op de pagina, kan daar misschien ook naar gekeken worden.