Skip to main content
Beantwoord

Ik heb Netflix als Combivoordeel toegevoegd, maar heb het ook bij mobiel

• June 30, 2025
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb sinds de overgang van het puntensysteem met combivoordeel Netflix toegevoegd als voordeel, echter had ik al netflix lopen via kpn mobiel als entertainment. 

De nieuwe netflix vanuit combivoordeel kan ik nu niet activeren. Wat kan ik doen? Ik betaal liever niet dubbel..

Beste antwoord door Marlon92

Bij je mobiele abonnement opzeggen. Dan kun je het weer activeren onder het thuisabonnement. 

5 reacties

• Antwoord
  • June 30, 2025

Bij je mobiele abonnement opzeggen. Dan kun je het weer activeren onder het thuisabonnement. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Kevin Nijman. Marlon92 heeft het kort en krachtig hierboven uitgelegd, maar zo is het wel eigenlijk. Je Netflix account zit nu vast aan je mobiel abonnement en dat dien je eerst los te maken door dat op te zeggen. Daarna kun je dezelfde Netflix inlog gebruiken bij het activeren van Netflix Basic, Standaard of Premium als combivoordeel. Kijk hieronder hoe je Netflix stopzet via MijnKPN. Je kunt Netflix maandelijks opzeggen, dus het kan even duren voordat je Netflix account weer ontkoppelt is. 

Netflix stopzetten

• Auteur
  • Topper
  • July 1, 2025

Bedankt, het is gelukt!

• July 1, 2025

Eigenlijk wel een beetje zonde dat je het zo had. Want bij het oude voordelensysteem kreeg je 5 euro entertainmentkorting. Maar ook daarvoor moest je Netflix wel aan het thuisabonnement gekoppeld hebben. Omdat jij het aan het mobiele abonnement gekoppeld heb jij die 5 euro entertainmentkorting nooit gehad denk ik.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Bedankt, het is gelukt!

Dat is vlot! Mooi dat het al gelukt is.