Skip to main content
Beantwoord

Ik heb nu Netflix via KPN combivoordelen, moet ik mijn huidige Netflix zelf opzeggen?

• February 11, 2025
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb netflix nu via kpn omdat ik in level 3 zit.

Moet ik nu zelf mijn Netflix abonnement opzeggen of gaat dat via Kpn?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Kees N, welkom bij onze community. 

Als ik het goed begrijp heb jij nu een Netflix abonnement die jij aan Netflix zelf betaalt, klopt dit? Als dit zo is dan hoef je het niet op te zeggen. ls de bestelling van Netflix als combivoordeel bij ons afgerond? Dan krijg je een e-mail met instructies om Netflix te activeren. Het is voldoende om tijdens het activeren de gebruikersnaam en het wachtwoord van Netflix in te voeren. Daarmee stopt het abonnement bij Netflix automatisch. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hi ​@Kees N, welkom bij onze community. 

Als ik het goed begrijp heb jij nu een Netflix abonnement die jij aan Netflix zelf betaalt, klopt dit? Als dit zo is dan hoef je het niet op te zeggen. ls de bestelling van Netflix als combivoordeel bij ons afgerond? Dan krijg je een e-mail met instructies om Netflix te activeren. Het is voldoende om tijdens het activeren de gebruikersnaam en het wachtwoord van Netflix in te voeren. Daarmee stopt het abonnement bij Netflix automatisch. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Oké dank je wel voor de snelle reactie