Leuk dat je hebt gekozen voor Amazon Prime bij KPN, @Thebody!💚
Dat het niet lukt om Amazon Prime te activeren, kan kloppen. Je kunt Amazon Prime bij KPN alleen activeren als je geen abonnement bij Amazon Prime zelf hebt. Zolang jou oude abonnement nog actief is, gaat het niet lukken Amazon Prime bij KPN te activeren. Zodra jouw abonnement bij Amazon Prime beëindigd is, kan je Amazon Prime bij KPN activeren. Hoe je dit doet, lees je hier: Amazon Prime Video bij KPN.
ik volg kpn instructie en heb dus amazon beindigd voordat ik hem bij kpn kocht....en dus direct zonder problemen over zou kunnen.( daarnaast ook totaal geen info met evt problemen of mogelijk noodzaak te wachten tot beindiging met informatie over wel of niet vervallen van alle oude informatie en foto opslag)
Helaas werkt de activatielink slecht en krijg je vage melding bij amazon ( leeg scherm met uitroepteken), waar ik via de link kan zien dat het een error bestaande abonnement is. ( dus normale gebruiker ziet niks)
Dus graag betere instructie, aanpassen bij activatieerror en garantie dat na betaaltermijn / vervallen abonement informatie uit oude accoount behouden blijft ( ipv kluitje in het riet van de service desk die zegt dat het een amazon account gelijk moet zijn aan kpn email....=> vervallen online archief bv foto's
Het is allemaal mooi bedacht en best klant gericht met klant inboxen ,maar moet je wel zorgen dat het 100% werkt
We nemen de feedback mee en zullen de instructies aanpassen waar nodig. Bedankt voor het delen van jouw ervaring.