Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen huishouden aanmaken op de KPN-site en via de MijnKPN app

• July 13, 2025
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo allemaal, 

Ik probeer mijn producten toe te voegen aan mijn huishouden maar dat lukt mij niet op de PC en via de App. Het is zondag en krijg helaas niemand telefonisch te pakken. Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hallo Salma welkom op de KPN Community! Is het nog een beetje gelukt? Je kan altijd hier even kijken: 

Lukt het niet dan is contact met de klantenservice toch de kortste route. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hallo Salma welkom op de KPN Community! Is het nog een beetje gelukt? Je kan altijd hier even kijken: 

Lukt het niet dan is contact met de klantenservice toch de kortste route. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

• Nieuwkomer
  • July 16, 2025

Ik heb het zelfde probleem. De knop "doorgaan naar jouw overzicht” werkt niet. Hij laad geen nieuwe pagina

• Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Klantenservice gebeld en deze hebben mij geholpen hiermee

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@johny78 ook welkom op de KPN Community :-) . Wat fijn dat de klantenservice dit voor je heeft verholpen dan! Ik wens je vast een goed weekend en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!