Skip to main content

Hallo,

Sinds 31-07-2020 hebben mijn man en ik een KPN mobiel abonnement. Ik wil mijn MB's delen met mijn man, maar dat lukt niet. 

Ik druk via de app op MB's delen en dan kom ik op een pagina waar alleen een uitleg op staat en een link naar meer informatie. Dus ik klik op meer informatie, dan kom ik bij vraag en antwoord. Ik zoek dan weer naar MB's delen en kom ik weer op dezelfde pagina uit met informatie. 

Ook zag ik start een huishouden, maar ik kan er niets mee doen. Ook staat er een link in de tekst over aanmelden. Dan kom ik op een formulier uit, waar ik mijn gegevens moet invullen. Dit doe ik, maar er staat dan dat ik akkoord ga met KPN Compleet. Ik heb een KPN hussel abonnement en mijn man heeft dat ook.  Ik twijfelde om het in te vullen. Ik heb dit toch maar gedaan en er kwam te staan dat het niet is gelukt. 

Op de pagina waar ik me kon aanmelden stond wel dat ik mijn hussel abonnement kon samen stellen als ik KPN thuis zou hebben, maar ik heb dat niet, dus ik heb er niets aan. Ik heb een screenshot  bijgevoegd. Op deze screenshot staat de tekst waar ik steeds uit kom. 

Mijn excuses voor het lange bericht, maar ik hoop dat ik zo duidelijk ben. Alvast bedankt. 

 

Met vriendelijke groet,

Vanity

 

Niemand die mij kan helpen?


Hoi @Vanni en welkom op het forum! Super dat je je bericht hier plaatst en dat je alle gegevens in je profiel hebt gezet. Ik ben meteen op onderzoek uitgegaan en ik zie dat het mobiele nummer van je man op een ander adres geregistreerd staat dan jouw nummer. Dit kan hij via zijn MijnKPN aanpassen als hij naar Producten > Mobiele nummer waar het om gaat > Persoons- en betalingsgegevens gaat en daar onder betalingsgegevens het adres wijzigt. Zodra die gegevens van beide abonnementen overeenkomen kun je een huishouden aanmaken volgens de stappen die je eerder ook doorlopen hebt en dan moet de aanmelding en daarmee het MB delen goed gaan! 🙂


Het is gelukt. Heel erg blij mee. Dank je wel.


Super! Fijn dat het gelukt is. 😄 Graag gedaan! 


Reageer