Skip to main content
Beantwoord

Ik kan Netflix niet activeren, melding dat ik Netflix eerst op moet zeggen

• April 5, 2025
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

Netflix opgezegd op 12 februari met ingang van 24 februari wordt overeenkomst beeindigd. Nieuwe factuur kpn ontvangen zonder Netflix maar krijg nog steeds de melding dat ik eerst Netflix moet opzeggen. 2x klanten service gebeld en 1x naar de winkel. Altijd keurig geholpen maar iedereen zegt iets anders. Éen wil mijn computer overnemen? De andere zegt dat het wat langer kan duren. Hoezo? Wordt alles dan handmatig gedaan? En de derde weet precies wat het probleem is, vinkje moet aangezet worden maar daarvoor moet de klantenservice gebeld worden.😱iets met van het kastje naar de muur

Beste antwoord door Arjan van KPN

Sorry ​@Palmer. Op 8 april ben ik er helaas niet aan toegekomen en gisteren was ik vrij. Nu heb ik alsnog je Combivoordelen vernieuwd op je adres en zou je als het goed is wel Netflix moeten kunnen kiezen. Zou je het nog eens kunnen proberen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Hier precies hetzelfde probleem. Nieuwe factuur ontvangen zonder Netflix maar krijg nog steeds de melding dat ik eerst Netflix moet opzeggen. 2x klanten service gebeld en 1x naar de winkel. Altijd keurig geholpen maar iedereen zegt iets anders. Éen wil mijn computer overnemen? De andere zegt dat het wat langer kan duren. Hoezo? Wordt alles dan handmatig gedaan? En de derde weet precies wat het probleem is, vinkje moet aangezet worden maar daarvoor moet de klantenservice gebeld worden.😱iets met van het kastje naar de muur

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Palmer. Welkom op de KPN Community! Wanneer je eerst Netflix betaalde via de KPN factuur en dat wilt omzetten naar een keuzevoordeel, dan kom je in deze omslachtige riedel terecht. Sorry daarvoor. 

Maar ik wil graag eens voor je kijken of ik dit kan oplossen. Zou je je profiel willen invullen met je gegevens? Dan kijk ik er morgen naar en gaan we dit probleem tackelen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2025

Profiel ingevuld. Alvast bedankt voor de moeite 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 9, 2025

Graag een oplossing voor het probleem!!!

Het kan toch niet zo zijn dat een groot bedrijf als KPN dit zo lang laat duren?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2025

Is er misschien iemand die naar het probleem kan kijken? Ik word er nu toch wel beetje moedeloos van 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2025

Sorry ​@Palmer. Op 8 april ben ik er helaas niet aan toegekomen en gisteren was ik vrij. Nu heb ik alsnog je Combivoordelen vernieuwd op je adres en zou je als het goed is wel Netflix moeten kunnen kiezen. Zou je het nog eens kunnen proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2025

Beste Arjan.

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Iedereen heeft recht op vrije dagen. Het werkt nu. Dank je wel!!! 

Hartelijke groet 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Helemaal top. Veel kijkplezier!