Skip to main content

Helemaal top!

Ik heb nog geen terugkoppeling van ze ontvangen, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze niks gedaan hebben :wink::blush:

Sorry dat het allemaal zo lang heeft moeten duren voordat het weer volledig in orde was, maar blij dat dat toch gelukt is!

Ik heb ook dezelfde problemen. Niemand heeft een oplossing in de winkel niet en ook niet als je ze belt. Nu hebben ze me 12 mnd toch gratis espn gegeven. Dit wil ik helemaal niet, want ik vergeet deze uiteraard na 12 mnd uit tezetten. Wil gewoon kunnen wisselen.

Zouden jullie hier wat voor me kunnen doen

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Wat is nu precies je probleem @LoHo? Je geeft aan dat je dezelfde problemen hebt als de andere klant in dit topic, maar geeft daarna aan dat jullie gewoon kunnen wisselen. Het is me nu dus niet helemaal duidelijk wat er gaande is bij jullie. Zou je dit verder toe willen lichten?


Hoi maja, ik wil kunnen wisselen van het pluspakket naar espn en dan vervolgens na bv 3 mnd weer terug naar het pluspakket. Heb van de wk meerdere keren gebeld. Nu hebben ze me gratis 12 mnd espn erbij gegeven. Had meerdere keren aangegeven dat ik dit niet wil.  Deze moet ik echter na 12 mnd gaan betalen. 

Is mooi dat ze dit gedaan hebben als compensatie nu kan ik pluspakket en espn tegelijk kijken.

Maar ik wil gewoon de mogelijkheid hebben die we altijd hadden het zelf kunnen wisselen tussen deze beide zenders. Heb geen zin om na 12 mnd weer te bellen en dit uit teleggen, zei kunnen namelijk niks vinden en geven dan aan dat het niet mogelijk is


Ik heb je even een eigen topic gegeven @LoHo, zodat ik jouw specifieke situatie eens goed onder de loep kan nemen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gedaan


Bedankt @LoHo!

Het lukt me niet om nu nog te achterhalen waarom dit mis is gegaan, althans ik zie het in de systemen niet terug. En omdat ESPN nu óók gratis aan staat, kunnen we niets doen om het te testen. Ik ben dus bang dat we voorlopig niet uit kunnen zoeken waarom het niet lukte 😕 

Zou je hier weer een bericht willen plaatsen, als de gratis ESPN periode afgelopen is, of als je dit op een eerder moment alvast uit hebt gezet? Dan kijken we dan of het wisselen wel weer lukt en zo nee, dan gaan we er voor zorgen dat het opgelost gaat worden!


Alvast bedankt voor de moeite. Ik stuur een bericht tegen de tijd dat ik het stop of uitzet.


Helemaal prima, ik zie je berichtje wel verschijnen!


Hi @LoHo, wij werken eigenlijk niet met privéberichten dus ik zie die van jou nu bij toeval, beantwoord!