Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen activatielink voor Google One

• December 26, 2025
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb om van level 1 naar level 2 te gaan een abo voor Google One afgesloten en om deze te activeren moet ik een e-mail met de desbetreffende link daarvoor ontvangen. Tot op heden hebben wij deze niet ontvangen, ook niet in de spam. Is er een andere mogelijkheid om deze in bv de KPN app te activeren, of meten we volgend week contact opnemen om de e mail alsnog te ontvangen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@GeenFanProvider ,

Er is een alternatief: 

Google One activeren

Nadat je Google One hebt aangezet, krijg je een e-mail ter bevestiging. Je kan de Cloudopslag dan activeren met de link in de mail. Of volg deze stappen:

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN account
  3. Klik bij Google One op [direct activeren]
  4. Log in met je bestaande Google Account, of maak een nieuwe aan

Heb je al een Google One abonnement? Geen probleem. Activeer je Google One via KPN met je huidige gegevens nadat je bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.

bron: 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 26, 2025

Hallo ​@GeenFanProvider ,

Er is een alternatief: 

Google One activeren

Nadat je Google One hebt aangezet, krijg je een e-mail ter bevestiging. Je kan de Cloudopslag dan activeren met de link in de mail. Of volg deze stappen:

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN account
  3. Klik bij Google One op [direct activeren]
  4. Log in met je bestaande Google Account, of maak een nieuwe aan

Heb je al een Google One abonnement? Geen probleem. Activeer je Google One via KPN met je huidige gegevens nadat je bij ons hebt besteld. We zetten je account automatisch over. Al je gegevens blijven behouden.

bron: 

Het is gelukt, hartelijk dank !!!!