Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg mijn combivoordeel niet voor mijn MultiSIM

• June 4, 2026
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Op kpn.com/combivoordeel staat dat MultiSIM 2 punten oplevert, maar in MijnKPN zie ik deze niet terug bij mijn Combivoordeel overzicht. De eerste factuur met MultiSIM is al binnen, dus de order is volledig afgerond. Ik sta nu op 1 punt (level 1) maar zou op 3 punten moeten staan. Kan iemand van KPN dit controleren en rechttrekken?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@angelo2856 . 

Ik begrijp dat dit verwarrend is. Op de Combivoordeel-pagina staat inderdaad vermeld dat MultiSIM meetelt voor het puntensysteem:

https://www.kpn.com/combivoordeel

Omdat dit om een persoonlijk abonnement gaat en we via de community geen één-op-één klachtafhandeling of dossieronderzoek uitvoeren, kunnen we hier helaas niet controleren waarom de punten niet zijn bijgewerkt. Daarvoor is verificatie van klantgegevens nodig. Als je hebt gecontroleerd dat de MultiSIM actief is en de eerste factuur inmiddels is ontvangen, maar de punten nog steeds niet correct worden weergegeven, dan raad ik aan contact op te nemen met de klantenservice. Mocht het online niet lukken om contact te krijgen, dan kun je het beste een terugbelafspraak inplannen. Een medewerker kan dan direct in je gegevens kijken en nagaan waarom het Combivoordeel nog niet correct verwerkt is.

Hopelijk is het snel rechtgezet!

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2026

Hoi ​@angelo2856 . 

Ik begrijp dat dit verwarrend is. Op de Combivoordeel-pagina staat inderdaad vermeld dat MultiSIM meetelt voor het puntensysteem:

https://www.kpn.com/combivoordeel

Omdat dit om een persoonlijk abonnement gaat en we via de community geen één-op-één klachtafhandeling of dossieronderzoek uitvoeren, kunnen we hier helaas niet controleren waarom de punten niet zijn bijgewerkt. Daarvoor is verificatie van klantgegevens nodig. Als je hebt gecontroleerd dat de MultiSIM actief is en de eerste factuur inmiddels is ontvangen, maar de punten nog steeds niet correct worden weergegeven, dan raad ik aan contact op te nemen met de klantenservice. Mocht het online niet lukken om contact te krijgen, dan kun je het beste een terugbelafspraak inplannen. Een medewerker kan dan direct in je gegevens kijken en nagaan waarom het Combivoordeel nog niet correct verwerkt is.

Hopelijk is het snel rechtgezet!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 5, 2026

Bedankt voor de bevestiging! Dan zal ik een terugbelafspraak inplannen om het te laten rechttrekken