Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg op een van mijn nummers geen dataverdubbeling meer sinds verlenging

• January 12, 2026
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb twee mobiele abonnementen verlengd en zit op niveau 3 combivoordeel.

Alle abonnementen staan op hetzelfde adres.

Het ene abonnement is verlengd met sim-only en krijg ik dataverdubbeling.

Het andere abonnement heb ik verlengd met telefoon. Daar krijg ik geen dataverdubbeling en dat vind ik raar. Heb gebeld met de servicedesk van KPN en die vertellen dat je bij verlenging met telefoon geen recht hebt op dubbele data en blijven dat ook volhouden.

Dat lijkt me strijdig met de omschrijving die bij combiniveau 3 wordt aangegeven.

Klopt het dat je geen dataverdubbeling krijgt bij verlenging met telefoon? En als ik daar wel recht op heb, hoe krijg ik dat dan geregeld?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Art1969. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat dit verwarrend is. Je hebt alles netjes onder een adres om combivoordeel op te bouwen, en dan lijkt het alsof je bij de ene verlenging wel krijgt waar je recht op hebt en bij de andere niet. Dan ga je natuurlijk twijfelen aan wat er nu klopt.

Heb je al in MijnKPN gecontroleerd of bij het abonnement met toestel het combivoordeel met data verdubbeling actief staat. Als dat niet zo is kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Dan bellen wij jou terug op een moment dat het uitkomt om dit samen verder uit te zoeken.  

4 reacties

• January 12, 2026

Welk abonnement heb je afgesloten? Data verdubbeling is bij abonnementen met bundel. Niet bij unlimited abonnementen. Deze hebben ook een bundel voor in de EU. Maar deze blijft gelijk. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2026

Ik abonnement met telefoon met 8 GB bundel afgesloten. Dat was een verlenging van 3 gb sim only ((die werd verdubbeld naar 6 gb)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2026

Hoi ​@Art1969. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat dit verwarrend is. Je hebt alles netjes onder een adres om combivoordeel op te bouwen, en dan lijkt het alsof je bij de ene verlenging wel krijgt waar je recht op hebt en bij de andere niet. Dan ga je natuurlijk twijfelen aan wat er nu klopt.

Heb je al in MijnKPN gecontroleerd of bij het abonnement met toestel het combivoordeel met data verdubbeling actief staat. Als dat niet zo is kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Dan bellen wij jou terug op een moment dat het uitkomt om dit samen verder uit te zoeken.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is het uiteindelijk nog opgelost?