Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg plots het gratis opnemen pakket als Combivoordeel erbij?

• October 13, 2025
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik kreeg vanmiddag opeens een mail met de mededeling dat mijn combivoordelen zijn gewijzigd. Ik krijg nu een gratis Opnemen pakket bij mijn tv abonnement? Maar ik heb dat niet zelf aangezet? Krijg ik dit er extra bij, of betekent dit dat mijn eigen gekozen keuze voordeel (€5 korting op internet) nu door KPN eraf is gehaald? Ik snap het even niet….. Ik zit in Combivoordeel 2 (ik heb internet, tv, vast bellen en 2 mobiele abo's bij KPN)

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Orenda ,

Als de vijf euro korting jouw gekozen voordeel was bij het afsluiten van het internetabonnement, dan blijf je die korting nu houden. 

Zodra je ook een mobiel abonnement hebt, ontvang je automatisch Combivoordeel. Dat staat daar los van. En dan ontvang je inderdaad ook (o.a.) het opnemenpakket gratis.

Omdat jij twee mobiele abonnementen hebt, val jij onder level twee.

bron: 

Combivoordeel level twee

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hallo ​@Orenda ,

Als de vijf euro korting jouw gekozen voordeel was bij het afsluiten van het internetabonnement, dan blijf je die korting nu houden. 

Zodra je ook een mobiel abonnement hebt, ontvang je automatisch Combivoordeel. Dat staat daar los van. En dan ontvang je inderdaad ook (o.a.) het opnemenpakket gratis.

Omdat jij twee mobiele abonnementen hebt, val jij onder level twee.

bron: 

Combivoordeel level twee

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Orenda, welkom op onze community!
Dit kan soms wat onoverzichtelijk lijken, ik zie dat Noordzee al heel goed meedenkt. Heeft dit je vraag beantwoord?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2025

Bedankt! Duidelijk, dan ga ik er vanuit dat het opnemen pakket er nu voor mij gratis is bij gekomen (waarvoor mijn dank natuurlijk!) en dat de €5 korting op internet daarnaast ook nog steeds geldt.