Skip to main content

Ik heb twee mobiel abonnementen  bij kpn, 1 in gebruik door mijn vrouw 1 door mijzelf.

mijn vrouw heeft nu 10 gig met mij gedeeld , ik zie dat dit van haar saldo af is , ik zie echter niets verschijnen op mijn saldo , mijn verbruik is op en de internet snelheid is verlaagd?

Hallo @Ronbal 

Wellicht vind je de oplossing in dit artikel:

Als het niet lukt kan je tegenwoordig ook een belafspraak maken zodat de klantenservice je belt op het moment dat het jou uitkomt.

Dank voor je bericht

ik heb klantenservice aan de lijn gehad , zeer teleurstellend resultaat , totaal warrig verhaal zonder oplossing.

ik zou Max 50 gig in het buitenland mogen gebruiken ook als mijn vrouw 10 gig van haar saldo deelt ( die overigens bij delen wel direct van haar saldo afgaan)

Heb je zelf een Unlimited abonnement @Ronbal ?

Dan klopt het inderdaad dat je er geen MB's bijkrijgt omdat er niet gedeeld kan worden naar een Unlimited abonnement, ook niet in de EU.

Zie ook de pagina Combivoordeel MB's delen bij de Veelgestelde vragen.

Maar ze worden wel afgeschreven van degene die ze deelt…….

trieste bedoeling toch

groet 

ron

Ik kan me voorstellen dat je liever extra MB's wilt dan een lage internetsnelheid, @Ronbal. Maar zoals @GeSp kan je met een Unlimited abonnement geen MB's ontvangen van andere abonnementen in jouw huishouden. Ook niet als je in het buitenland bent. Je kunt natuurlijk wel een extra databundel bijkopen.

Waarom worden de Mb’s dan wel van het saldo van mijn vrouw afgeschreven en vermeld de hulp in de app dat er wel gedeeld kan worden?

Ik heb dit even getest, en inderdaad: dit is mogelijk. Alleen komen de MB's niet aan bij het nummer waarmee ik deel, omdat het een Unlimited abonnement is en deze geen MB's kan ontvangen. Dit proces zou naar mijn mening beter kunnen, door bijvoorbeeld het blokkeren van delen met een Unlimited abonnement. Ik heb hiervoor een verbetervoorstel ingediend.

Goed plan Denise, wellicht krijg ik de 10 gig dan nog eens terug.

groet

Ron

Reageer