Skip to main content

Vanaf januari 2022 ontvang ik geen Hussel entertainment korting meer. Was wel afgesproken in mijn abonnement van oktober 2021! Hoe kan dat?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Vanaf januari 2022 ontvang ik geen Hussel entertainment korting meer. Was wel afgesproken in mijn abonnement van oktober 2021! Hoe kan dat?

U heeft wel een mobiel abonnement bij KPN? En een entertainmentpakket zoals Netflix of Spotify of iets dergelijks via KPN lopen?


Wel een mobiel abonnement bij KPN. Geen Netflix of Spotify enz. Kunnen jullie dat zo wijzigen zonder overleg? Bedankt voor uw reactie!


Hallo @waterfiets ,

Je hebt sowieso recht op een korting op jouw mobiele abonnement. En een gratis pluspakket. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hoi @waterfiets. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen Hussel entertainment korting ontvangt. Ik zoek graag voor je uit waarom je deze korting niet meer ontvangt. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je uitzoeken. 


Hallo @waterfiets ,

Je hebt sowieso recht op een korting op jouw mobiele abonnement. En een gratis pluspakket. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Hoi @waterfiets. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen Hussel entertainment korting ontvangt. Ik zoek graag voor je uit waarom je deze korting niet meer ontvangt. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je uitzoeken. 

@waterfiets 

Is het gelukt via de link? Of heb je nog onze hulp nodig? 


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je toch nog hulp nodig hebt, dan horen we het graag!