Skip to main content
Vraag

Ik overweeg over te stappen in verband met Combivoordeel

• October 30, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben momenteel klant bij Vodafone met een Start XL‑abonnement (150 belminuten + 12 GB) á € 16,60/maand dat afloopt op 6 november 2025.
Tegelijk heb ik een vast internetabonnement bij u (KPN Thuis) + huur SuperWifi dat loopt tot 13 augustus 2026.

Ik overweeg over te stappen naar KPN Mobiel omdat ik herkenbare voordelen zie bij samenwerking van mobiel + thuis‑internet. Mijn voorkeur gaat uit naar een 1‑jarig contract voor het mobiele abonnement, met 150 belminuten en minimaal 16 GB internet. Ik heb online via eigen research een aanbieding gevonden dat KPN mogelijk kan bieden: 150 belminuten + 16 GB internet voor ongeveer € 16/maand voor 1 jaar, plus “dubbele data” + Netflix.

Gezien mijn situatie (bestaande KPN Thuis‑klant + termijn aflopend mobilabonnement) zou ik graag het volgende aanbod ontvangen:

• Mobielabonnement 150 belminuten + 16 GB internet

• Duur contract: 12 maanden

• Maandprijs: € 16,00 of daar zo dicht mogelijk bij

• Extra’s: dubbele data (of equivalent) + Netflix (of gelijkwaardige streamingservice) inbegrepen

Ik hoop dat u een passend aanbod kunt doen dat mijn overstap financieel interessanter maakt dan verlenging bij Vodafone.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 30, 2025

Beste ​@RobbinHooft dit forum is geen helpdesk van  KPN en kan je dus ook geen aanbod doen.

Zie onderstaande link voor de mogelijkheden:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only

Verder kun je KPN bellen via 0800 0402, Facebook, X of Instagram.

• October 30, 2025

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@RobbinHooft wat leuk dat je overweegt om ook met jouw mobiele abonnement naar KPN over te stappen! Je bent natuurlijk van harte welkom :-) . Ik kan via de KPN Community niet direct een abonnement voor je afsluiten maar we denken natuurlijk wel graag even met je mee.

Je kan op deze pagina meer informatie vinden over de diverse abonnementen van KPN. Je kan ook altijd even een terugbelafspraak maken, en dan neemt een collega de opties met je door. 

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust hoor!