Skip to main content
Beantwoord

Ik wil een nummer toevoegen voor MB's delen maar dat lukt niet

• August 16, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

goedemorgen, het lukt maar niet om een nummer toe te voegen voor MB’s delen, wonen op hetzelfde adres met beide kon abonnement. Ik kom in een soort lus terecht waarin ik niemand kan toevoegen 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Mark0310, als je de stappen volgt in het artikel waar jimny naar verwijst zou het geactiveerd moeten worden. Had je die stappen al geprobeerd? Zo ja, waar liep je daarbij precies vast? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat je vertelt. Als het daarna niet gelukt is kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site. Via die weg kan dit het snelste met je bekeken worden.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 16, 2025

@Mark0310 wellicht heb je hier iets aan : zie link 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2025

Welkom op de community ​@Mark0310, als je de stappen volgt in het artikel waar jimny naar verwijst zou het geactiveerd moeten worden. Had je die stappen al geprobeerd? Zo ja, waar liep je daarbij precies vast? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat je vertelt. Als het daarna niet gelukt is kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site. Via die weg kan dit het snelste met je bekeken worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2025

Goedemiddag, 

Beide bedankt voor de hulp, ik heb inderdaad de stappaen geprobeerd te volgen.

Het lukt me echter niet om nummers toe te voegen aan mijn huishouden, dan reageert de app niet meer en blijft deze hangen.

Wat ik nu probeer:

Automatisch MB’s delen, nummer toevoegen huishouden, product toevoegen

Als ik dan de telefoonnummers toevoeg kmom ik niet naar stap 2.

Ik denk dat ik een terugbel afspraak moet gaan maken.

alvast bedankt voor de moeite!

Jasper van KPN
Moderator

Dit kan het snelste via een terugbelafspraak inderdaad, vaak kan het via die weg direct samen met je geregeld worden. Als dat gisteren nog gelukt is zou het nu al kunnen werken 🙂