Skip to main content
Beantwoord

Ik wil een tegoedbon van 120 euro omdat Coolblue weigert mijn code te accepteren

• July 18, 2025
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Na intens contact met jullie als ook met Coolblue weigeren zij de door jullie aan mij verstrekte unieke code xxx te accepteren!

Daarmee is de cirkel rond en kan ik niet verder. Heb wel bijgetekend voor 2 jaar bij jullie maar daar staat nu NIETS tegenover. Graag alsnog een tegoedbon van € 120 voor Coolblue of annuleer de toezegging voor de komende 2 jaar!

Graag Uw reactie!

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ah, dan snap ik het, ​@GerardoMatoRodrigues 

De KPN Community is geen helpdesk. Hier helpen klanten elkaar.  

Mijn advies is om hier een terugbel afspraak voor te maken.  Dan kan een collega je terugbellen en kunnen jullie samen bespreken hoe dit is op te lossen. Succes!

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@GerardoMatoRodrigues . Welkom hier.

Ik begrijp dat er iets met een aanbieding niet goed gaat? Kun je het verder toelichten? Hoe is dit allemaal gegaan? 

Beste Erwin, 

Ergens eind Mei ben ik ingegaan op de KPN actie mij vast te leggen voor 2 jaar in ruil voor de Coolblue tegoedbon van € 120. Heb daarop later in Juni (gedurende mijn afwezigheid tot begin Juli) een e-mail met een code van KPN gekregen om de tegoedbon te downloaden. Dit werkte echter niet (meer?) en ben via de KPN servicedienst verzekerd dat als ik de code aan Coolblue voorlag zij dat wel zouden accepteren. Nou, niet dus!

Dit is mogelijk veroorzaakt door mijn afwezigheid maar ik had verwacht een nieuwe actuelere code te krijgen om de tegoedbon alsnog uit te printen.

Teleurgesteld in de slechte service.

Met vriendelijke groet,

Ger Beentjes (AKA GerardoMatoRodrigues)

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Ah, dan snap ik het, ​@GerardoMatoRodrigues 

De KPN Community is geen helpdesk. Hier helpen klanten elkaar.  

Mijn advies is om hier een terugbel afspraak voor te maken.  Dan kan een collega je terugbellen en kunnen jullie samen bespreken hoe dit is op te lossen. Succes!

De voorgestelde weg heb ik al 2x bewandeld echter zonder enig succes.

De teleurstelling blijft!!

Erwin van KPN
Moderator

Dit is toch de enige weg die je voor dit soort zaken kunt volgen. En mocht je het idee krijgen dat wij in gebreke blijven dan kun je overwegen om een officiële klacht in te dienen.  Dat kan het makkelijkst via deze link

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2025

De voorgestelde weg heb ik al 2x bewandeld echter zonder enig succes.

De teleurstelling blijft!!

Hier vindt je de actievoorwaarden voor een willekeurige actie met de Coolbluebon:

https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/17WuEcUxFtDNvYIISUOsdo/74ddfb06521704d89465cd9011c346df/Actievoorwaarden_Weekenddeal_Coolblue_15-17_maart_2024.pdf

Bij problemen moet je je melden bij de partner van KPN: Sidekix 

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). Zij regelen ook de verzending van het welkomstcadeau.