Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag het welkomst cadeau maar ben al abonnee. Wat nu?

• February 15, 2025
  • 3 reacties
  • 186 keer bekeken

Beste,

Ik denk dat ik het contract wil opzeggen en weer opnieuw wil afsluiten om zo gebruik te kunnen maken van het welkom cadeau of  is dit op een andere manier te regelen.

Johan van Tongeren (Y Versteegh)

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Johan1010, welkom op onze community. Dit is inderdaad niet mogelijk. Wel kan je natuurlijk altijd even bellen om je te kijken of jouw abonnement nog bij je past. daarvoor kun je online een terugbelafspraak maken.

Dat gezegd hebbende, hebben we voor bestaande klanten ook vanalles!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 15, 2025

Hallo ​@Johan1010 ,

Dan zul je wel minimaal een half jaar moeten wachten en in die tussentijd elders jouw internetverbinding moeten regelen. 

De welkomstkado’s worden alleen aan nieuwe klanten uitgegeven, niet aan bestaande klanten.  Bij andere providers werkt dat net zo. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2025

Hoi ​@Johan1010, welkom op onze community. Dit is inderdaad niet mogelijk. Wel kan je natuurlijk altijd even bellen om je te kijken of jouw abonnement nog bij je past. daarvoor kun je online een terugbelafspraak maken.

Dat gezegd hebbende, hebben we voor bestaande klanten ook vanalles!

• February 19, 2025

Ik ken iemand die woont in een gedeelde woning. Dus zij woont boven, beneden woont iemand anders. Er is maar 1 internet aansluiting. Die gebruiken ze samen en elk jaar wisselen ze wie er betaald. Dus het ene jaar sluit zij een abonnement af voor 12 maanden. Het volgende jaar sluit degene die beneden zit een jaar abonnement af. Zo zijn de kosten eerlijk verdeeld en krijgen ze ieder jaar nog welkomskorting ook.