Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag mijn abonnement aanpassen en aanspraak maken op combi voordeel maar ik kom niet verder

• July 4, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Momenteel heb ik een internet glasvezel abonnement en ben van plan om binnenkort ook mijn mobiel bij KPN af te nemen. Nu wil ik het Combi voordeel alvast registreren voor mijn internet abonnement. Maar als ik op de ‘Jouw huishouden’  internet aanvink en mijn klantnummer invul gebeurt er helemaal niets. Geen akkoord maar zeker ook geen foutmelding, ik blijf maar op die pagina staan. En ik heb echt het juiste klantnummer ingetikt. Iemand bekend met dit fenomeen of zit er hier een addertje onder het gras dat je meer dan alleen Internet ofzo moet afnemen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Bart Skendel ,

Je kunt pas Combivoordeel aanvragen zodra je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. De registratie gaat dan via jouw mobiele nummer. 

Overigens is internet voldoende, TV is een niet verplichte aanvullende optie. 

Meestal gaat het toekennen van Combivoordeel automatisch. Maar je kunt het ook zelf regelen:

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hallo ​@Bart Skendel ,

Je kunt pas Combivoordeel aanvragen zodra je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. De registratie gaat dan via jouw mobiele nummer. 

Overigens is internet voldoende, TV is een niet verplichte aanvullende optie. 

Meestal gaat het toekennen van Combivoordeel automatisch. Maar je kunt het ook zelf regelen:

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 4, 2025

Beste ​@Bart Skendel je hebt ook ook nog geen recht op combivoordeel, dat heb je pas als je ook dat mobiele abo hebt, dan kun je, indien nodig, wat aanpassen in MijnKPN.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community en welkom bij KPN ​@Bart Skendel! 🙂 Wat de anderen zeggen kan ik bevestigen, bij Combivoordeel kan je actieve abonnementen toevoegen. Combivoordeel is een voordeel als je meerdere abonnementen combineert. Dus er moeten 2 (of meer) actieve abonnementen op het adres zijn om ze te kunnen koppelen aan het huishouden.

Als jouw mobiele abonnement nog niet actief is bij ons, kan die nog niet worden toegevoegd. In dat geval is het wachten tot dat actief is, en kan je het daarna koppelen. Vaak gaat het automatisch zoals Noordzee al noemt, als je bij de aanvraag hebt aangegeven dat er al een abonnement is.