Skip to main content
Beantwoord

Ik wil van Ziggo naar KPN maar mn gegevens kloppen niet

• May 21, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Nou ik kom van Ziggo en ik wil naar jullie naar KPN maar mijn gegevens zijn niet hetzelfde als van Ziggo is de mail van jullie. 

Met ten eerste is mijn rekeningnummer veranderd dus die is dus niet hetzelfde maar ik weet ook niet wat er nog meer anders is dus als je niet uit kunnen komen ga ik anders gewoon bij Ziggo blijven. 

Ik ben op het nummer te bereiken.

Admin: nummer verborgen 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Crank 

Welkom op de community van KPN.

Erg leuk dat je wilt overstappen van Ziggo naar KPN, tenminste als alles goed verloopt natuurlijk.
Omtrent jouw vraag, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van KPN via telefoonnummer 0800-0402

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonderdaan)

KPN zelf zal je niet gaan bellen, daar zou je dus zelf actie op moeten ondernemen.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan samen met jouw alles gaan controleren en aanpassen waar dat nodig is, zodat je overstap naar KPN alsnog goed gaat verlopen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Crank 

Welkom op de community van KPN.

Erg leuk dat je wilt overstappen van Ziggo naar KPN, tenminste als alles goed verloopt natuurlijk.
Omtrent jouw vraag, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van KPN via telefoonnummer 0800-0402

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonderdaan)

KPN zelf zal je niet gaan bellen, daar zou je dus zelf actie op moeten ondernemen.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan samen met jouw alles gaan controleren en aanpassen waar dat nodig is, zodat je overstap naar KPN alsnog goed gaat verlopen.