Skip to main content

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

Hoi @Anita2000, welkom op ons forum!

Op je screenshot zie ik dat 4 nummers KPN Compleet hebben en je zakelijke nummer KPN Hussel heeft.Dubbele data was vroeger een onderdeel van de KPN Compleet korting.
Nu met de KPN Hussel abonnementen zit dit er helaas niet meer bij in. De bundels hebben nu standaard wel meer MB's dan voorheen.

 


Je vaste abonnement is een zakelijke. Daar zijn geen Compleet/Hussel voordelen als dubele data op mobiel aan verbonden.

Als het vaste een consumenten abonnement was geweest had je op die 4 mobiele wel dubbele data gehad maar nu dus niet.

Ook met een vast Hussel consumenten abonnement had je op die 4 dus wel dubbele data gehad. (want Hussel en Compleet zijn te combineren)

@Thomas )


@Thomas @PeterG 

Die vier nummers vallen nog steeds onder KPN Compleet. 

Dan heb je toch nog steeds dubbele data op die vier nummers? 

Daar verandert toch niets aan? 

Bij KPN Compleet kan je voor de mobiele nummers toch ook gebruik maken van de voordelen zonder een Thuis-abonnement? 

Dan hoort ze dat toch te krijgen? 

Eventueel nogmaals aanmelden? 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


oja, volgens mij heb ik een bril nodig :sweat_smile: die eerste is natuurlijk geen mobiel abonnement.
Volgens mij hebben op het screenshot alle 4 de nummers dubbele data.


HaHaHa. Maar inderdaad: Volgens het plaatje wel. Zo niet : Even aanmelden via de link in het bericht van hierboven.  


Toch zou het voor de topicstarter verstandig wezen om eens te onderzoeken of verlengen niet goedkoper is. Die abonnementen uit 2017 is al diverse malen inflatiecorrectie over berekend. Die zullen inmiddels behoorlijk prijzig zijn. Ondanks de dubbele data.