Skip to main content

Hi KPN,

 

Het nummer wat in mijn profiel staat is niet aangemeld in het huishouden, als ik via een ander nummer MB's wil delen dan kan ik niet met dit nummer delen (wel een andere, want we hebben totaal 3 KPN's). Zou dit nummer dus ook aan dat huishouden toegevoegd kunnen worden en hoe doe ik dat?

 

Met vriendelijke groet,

Gerrit-Jan

Hi @Gerritjan1998, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer dit het enige nummer is dat de voordelen niet ontvangt of geen MB's kan delen, dan moet je hem inderdaad nog aanmelden bij jouw huishouden (uitbreiden). Dit kan via onze website!

Mocht het via de website niet lukken, dan help ik je graag verder! Vul in dat geval jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het 06-nummer waar het om gaat :wink:


Hi, het was nog niet gelukt. Volgensmij heb ik het nu goed aangevuld met de gegevens van het ontbrekende nummer


Hi, het was nog niet gelukt. Volgensmij heb ik het nu goed aangevuld met de gegevens van het ontbrekende nummer

Excuses voor de late reactie @Gerritjan1998. Ik heb de aanmelding gedaan, dus zal later vandaag moeten werken. Ik hoor het graag!


@Gerritjan1998 is het nummer nu inderdaad aangemeld voor de voordelen?


@Gerritjan1998 is het nummer nu inderdaad aangemeld voor de voordelen?

Hi, het was nog niet gelukt. Volgensmij heb ik het nu goed aangevuld met de gegevens van het ontbrekende nummer

Excuses voor de late reactie @Gerritjan1998. Ik heb de aanmelding gedaan, dus zal later vandaag moeten werken. Ik hoor het graag!

Excuses voor het niet reageren, maar het is inmiddels gelukt! Hartstikke bedankt. 


Fijn om te lezen @Gerritjan1998! En heb je in de toekomst nog andere vragen, dan weet je ons te vinden!


Reageer